Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsbrev - visnings % ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 26. Dec 08
Indlæg ialt: 141
Fra  Trendhim ApS Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

jaa hvor mange procent af jeres nyhedsbrevsmodtagere åbner rent faktisk deres nyhedsbrev?

Det er en webshop jeg snakker om.

I øjeblikket åbner ca. 10-12% af mine nyhedsbrevsmodtagere deres nyhedsbrev. Og når det ikke er flere bliver det jo hurtigt en dyr affære at sende ud til de resterende 90%.

Derudover klikker 66% af dem der åbner det, på et link til min shop, som jeg nu sådan set er godt tilfreds med?

Mvh. Sebastian Petersen

Stifter og medejer af Trendhim ApS & Lucléon ApS. - Læderarmbånd

Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 16:41

Hos os er det 33% der åbner nyhedsbrevet - dog er vi ikke en webshop, men sender ud om nye tiltag og nye produkter.

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 02:04

Hej Sebastian

Måling af åbninsraten er rigtig fin føler for sundheden af ens liste. 10-12% viser at, der er noget galt med din liste. Det kan være en af flere problemer - f.eks.:

• Dit software og/eller din mailserver er ikke gearet til masseudsendelser, hvor ved emailene bouncer
  • Det er et dårligt nyhedsbrev
  • Brugerne har svært ved at afmelde sig
  • Din liste er "død"

Husk på at det er kun interessant for dig, at have kvalitative leads på din liste - det er ikke kvantiteten, der er afgørende.

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Dec 08
Fra  Trendhim ApS Skrevet kl. 10:22

Jeg bruger Ebrev.

Kan det evt. lade sig gøre, på en måde at fjerne dem som ikke har åbnet fx 4 eller 5 nyhedsbrev i træk, fra ebrevs liste?

Og på den måde kun have folk der faktisk åbner brevet på sin liste?

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 10:59

Sebastian Petersen:

Jeg bruger Ebrev.

Kan det evt. lade sig gøre, på en måde at fjerne dem som ikke har åbnet fx 4 eller 5 nyhedsbrev i træk, fra ebrevs liste?

Og på den måde kun have folk der faktisk åbner brevet på sin liste?

Jeg kender ikke eBrev så godt. Men jeg er sikker på, at Oscar kan hjælpe her.

Jeg arbejder i flere forskellige systemer, og det er muligt i dem alle, at lave segmenterede lister på baggrund af åbningsrater, så det er jeg sikker på, at eBrev også kan.

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 13:04

Hej Sebastian,

Jeg har taget mig den frihed at kigge nærmere på din statistik samt dit nyhedsbrev, og jeg har et par tip, som måske kan hjælpe dig.

Først og fremmest kan jeg se, at det er din første udsendelse via eBrev. Er det første gang du har udsendt til listen, eller har du brugt et andet system tidligere?
Hvor kommer dine modtagere fra - har de tilmeldt sig via din shop, eller er de kommet ind via f.eks. co-signup? Svaret på disse spørgsmål kan fortælle lidt om kvaliteten af listen.

Jeg kan se, at du har sendt nyhedsbrevet sidst på dagen d. 13. april. Jeg tror dette har en hel del at sige i forhold til visningsprocent. Dels er det påske-mandag, en dag mange har brugt på at forberede sig til den kommende arbejdsuge. Vejret var godt, og mange har formentlig brugt dagen i haven, hvilket kan aflæses direkte på visningsprocenterne. Dels får udsendelser sidst på dagen ofte ikke nær så gode visningsprocenter som udsendelser, der kommer før frokost.

Slutteligt et enkelt tip: Jeg kan se, at du har brugt vores HTML-skabelon til at indsætte dit eget HTML-indhold. Du skal være opmærksom på, at vi indsætter html, head og body-tag for dig, så du skal blot indsætte alt du vil have i body. Det kan have noget at sige i forhold til spam-filtre, som kører analyser på HTML-indholdet.

Jeg vil anbefale dig at forberede næste udsendelse til en tirsdag, onsdag eller torsdag omkring kl. 11. Det bør kunne give en højere visningsprocent - og hvis det ikke hjælper, så skyd mig en mail på vores kundeservice-adresse, så skal jeg se om jeg kan komme med flere gode bud. :)

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Dec 08
Fra  Trendhim ApS Skrevet kl. 13:36

Super! :)

Vi gir det et skud, og så hører du muligvis fra os igen ;)

Tak for super service!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)