Hej Sebastian,
Jeg har taget mig den frihed at kigge nærmere på din statistik samt dit nyhedsbrev, og jeg har et par tip, som måske kan hjælpe dig.
Først og fremmest kan jeg se, at det er din første udsendelse via eBrev. Er det første gang du har udsendt til listen, eller har du brugt et andet system tidligere?
Hvor kommer dine modtagere fra - har de tilmeldt sig via din shop, eller er de kommet ind via f.eks. co-signup? Svaret på disse spørgsmål kan fortælle lidt om kvaliteten af listen.
Jeg kan se, at du har sendt nyhedsbrevet sidst på dagen d. 13. april. Jeg tror dette har en hel del at sige i forhold til visningsprocent. Dels er det påske-mandag, en dag mange har brugt på at forberede sig til den kommende arbejdsuge. Vejret var godt, og mange har formentlig brugt dagen i haven, hvilket kan aflæses direkte på visningsprocenterne. Dels får udsendelser sidst på dagen ofte ikke nær så gode visningsprocenter som udsendelser, der kommer før frokost.
Slutteligt et enkelt tip: Jeg kan se, at du har brugt vores HTML-skabelon til at indsætte dit eget HTML-indhold. Du skal være opmærksom på, at vi indsætter html, head og body-tag for dig, så du skal blot indsætte alt du vil have i body. Det kan have noget at sige i forhold til spam-filtre, som kører analyser på HTML-indholdet.
Jeg vil anbefale dig at forberede næste udsendelse til en tirsdag, onsdag eller torsdag omkring kl. 11. Det bør kunne give en højere visningsprocent - og hvis det ikke hjælper, så skyd mig en mail på vores kundeservice-adresse, så skal jeg se om jeg kan komme med flere gode bud. :)