Hej alle Vi skal bruge en form for logo, men det skal helst ikke være noget grafisk (et symbol, billede eller lignende), da firmaet stadig er så nyt og produktporteføljen hele tiden ændrer sig / udvides. Vores firma er et importfirma pt med speciale i anderledes køretøjer med motor. Elektriske og benzindrenvne løbehjul, elektriske skateboards, snowboard på hjul med motor (de er faneme sjove skulle jeg lige hilse at sige) og andre sjove ting og sager :) Logoet skal derfor "bare" være vores firmanavn AAimport.dk PT er vores logo blot firmanavnet skrevet med fonten PApyrus. Men vi ville egentligt gerne have noget der så lidt mere prof. ud. Når dette så er sagt, så har jeg ikke nogen bedre definition af hvad jeg mener med "lidt mere prof ud". Jeg har svært ved at sætte ord på hvad jeg kan lide, og hvordan det skal se ud, men jeg ved det når jeg ser det...... (ja jeg er nok en besværlig kunde for mange *gg*) På baggrund af dette, hvordan foregår udvælgelsen af en logo-leverandør så bedst? Skal jeg hyre en til det, og så bare håbe på det bedste? Hvor mange udkast kan man tillade sig at få? Hilsen Morten p.s. vores site kan ses på www.aaimport.dk |
du kan jo udbyde en lille konkurrence på sites som :
der er tons af dem, søg på google efter andre sider også :)