Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lav teksten "AAimport.dk" til logo

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Vi skal bruge en form for logo, men det skal helst ikke være noget grafisk (et symbol, billede eller lignende), da firmaet stadig er så nyt og produktporteføljen hele tiden ændrer sig / udvides.

Vores firma er et importfirma pt med speciale i anderledes køretøjer med motor. Elektriske og benzindrenvne løbehjul, elektriske skateboards, snowboard på hjul med motor (de er faneme sjove skulle jeg lige hilse at sige) og andre sjove ting og sager :)

Logoet skal derfor "bare" være vores firmanavn AAimport.dk PT er vores logo blot firmanavnet skrevet med fonten PApyrus. Men vi ville egentligt gerne have noget der så lidt mere prof. ud.

Når dette så er sagt, så har jeg ikke nogen bedre definition af hvad jeg mener med "lidt mere prof ud". Jeg har svært ved at sætte ord på hvad jeg kan lide, og hvordan det skal se ud, men jeg ved det når jeg ser det...... (ja jeg er nok en besværlig kunde for mange *gg*)

På baggrund af dette, hvordan foregår udvælgelsen af en logo-leverandør så bedst? Skal jeg hyre en til det, og så bare håbe på det bedste? Hvor mange udkast kan man tillade sig at få?
Optimalt set - for os - ville det vel være bedst at udskrive en form for konkurrence, men det er sgu heller ikke fair at professionelle folk bruger deres tid på så lille en opgave, og så risikerer kun at få et "TAK" for det. Er der nogen der vil give et bud på den bedste fremgangsmåde? Eller måske endda et konkret tilbud fra en kreativ sjæl der vil bruge frokostpausen til noget kreativt?

Hilsen Morten

p.s. vores site kan ses på www.aaimport.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 15:35
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:43

Hej Anders

Det site (eller lignende) kendte jeg ikke. Det ligner da en super mulighed - tusind tak for det :)

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 15:46

Jeg har også fået godt og positivt ud af 99designs.com!

Fra Fredericia
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 15:50

Jeg kan anbefale Astada.com, som Martin driver.

Vi har fået lavet vores logo der, det kostede lige omkring 1.000 kr. og vi er særdeles tilfredse med resultatet.

Du kan se vores konkurrence her.

Mvh Jesper N. Asmussen

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:02

Det er da for fedt at man kan få så mange forslag for en tusse :)

Tusind tak for jeres feedback.

Hilsen Morten

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 46
Fra  Media Function Skrevet kl. 00:11

Hej,

Ta et kig på Billigtlogo.dk

Hilsen Jakob Hofman

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)