Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CMS-udbydere..

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Jeg håber ikke, at du/I er ved at være trætte af mine spørgsmål, men det er den eneste måde, jeg bliver klogere på, så hvis du/I er ved at blive lidt trætte er det, undskylder jeg hermed på forhånd.

Jeg er af nogle amino-folk blevet gjort opmærksom på, at der kan være nogle fordele i, at jeg har kendskab til 3-4-5 forskellige cms-systemer, da det kan hjælpe en kunde - i store træk - til at finde det cms-system, som kunden skal have.

Jeg skal så blandt andet have den rådgivende funktion overfor kunden og hjælpe kunden på vej og være samlingsfiguren eller koordinatoren, om man vil, dvs sørge for det meste af supporten, tilbygning/udvidelsen, hostningen etc. - hvis jeg så har specielle problemer, så henvender jeg mig fx til cms-udvikleren, grafikkeren eller marketingsmanden etc. 

Det, jeg så vil spørge om, er, om der nogle cms folk - jeg har fået kontakt til 2 -, der er interesseret i at indgå partner aftale med mig, hvor jeg kan udbyde dit cms-system til den kunde, der kunne være profil netop lige for dit cms - prisen skal jo selvfølgelig være til fordel for både dig, unden og mig.

Det er jo ikke sikkert, at jeg kan bruge dit cms-system hver eneste gang..det vil jeg da lige skynde mig at sige.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)