Meget gerne :-) Dog tror jeg at jeg har fundet en løsning men her kommer den lille plan indtil videre. Mål gruppen er dem der vil gå efter deres passion, drømme og ønsker og ikke vil stille sig tilfreds med middelmådighed. Det bliver en side der i løbet af 30 dage vil udvikle den individuelle deltager i 4 principper. 1. Fuck Janteloven, 2. Tro, Motivation, Vedholdenhed, 3. Tag handling og udvikling hver dag, 4. Økonomisk forståelse,
Jeg har udviklet et trænings seminar der gør ovenstående muligt, at så og sige "programmere" vores underbevidsthed til at bevare og få motivation, der automatisk vil føre til handling. Et indblik i hvordan man får forståelse i at bruge sine penge langsigtet hensigts mæssigt. Når de 30 dage er gået har man så lært at bruge denne teknik og fået det materiale man skal bruge for selv at fortsætte med det.
Jeg var så i tvivl om jeg skulle lave noget af det gratis eller ej. Tror jeg har besluttet at lade det hele være gratis og så sørge for at få noget trafik (på sigt et par bannere) samt nogle affiliates, og så efter de 30 dage tilbyde en e-book til evt. 249 kr. der giver mere indblik i økonomisk forståelse, salgstræning, udvikle teknikken mm...... Noget i den stil det er ikke helt planlagt endnu.
Hvad syntes i, gratis eller ej ? Det skal siges at det faktisk vil være lidt svært at lave en "light" version eftersom det er et sammenhængende seminar. Ideer tanker osv. er meget velkomne samt konstruktiv kritik osv :-)
Mvh
Thomas