Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook App, er det muligt?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Håber det er det rigtige forum jeg har postet dette i.

Jeg har længe gået og tænkt på om det var muligt at få fremstillet et facebook app for rimelige penge?

Det som det grundlæggende skal kunne er at på en måde kommunikere med en webshop, som så skal give besked til facebook når en bruger køber en vare, og så kommer der en grafik frem på brugerens profil, fx et billede af produktet.(selvfølgelig hvis brugeren har godkendt at det vises på profilen?

Mvh

Kristoffer

Fra Nørrebro
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 22:20

Hej Kristoffer

Det kan laves ude i venstre side, eller som en tab øverst oppe, det der hedder bokse, og brugeren kan også sætte en tab på.

Det er noget vi sagtens kan lave, du kan evt. skrive til mig på tt@device.dk

Med venlig hilsen / Kind Regards

Tue Topholm - Luksusdyret.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 22:55

Hej Kristoffer. 

Vi arbejder i øjeblikket på en facebook applikation for Sikkerhedseksperten med dertilhørende landingpage og centrum for yderligere virale tiltag. Jeg gav Kenneth fra sikkerhedseksperten et rigtig godt tilbud (næsten alt for godt), og jeg er sikker på at vi kan give dig et også... the AMINO way ;)

du kan bare skrive dine ideer til karsten {a} tracemedia.eu og så kan vi braine lidt sammen, uden omkostninger. Worst case scenario er at du får nogle rigtigt gode ideer til hvordan du kan udforme din applikation :)

-Karsten

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)