Hej folkens. Nu er jeg begyndt at rode lidt mere med min blog, og specielt da jeg vil arbejde meget med internettet her fra Lima, satser jeg på at begynde og blogge noget mere. Jeg har før været interesseret i at blogge, men har altid følt at jeg har manglet et "unikt emne" da jeg boede i Danmark. Da jeg nu er flyttet til Lima i Peru, har jeg pludselig et mere unikt emne, og forhåbentlig kan jeg hjælpe andre folk interesserede i at flytte til et andet land og eventuelt starte virksomhed i et andet land, da jeg løbende vil beskrive processer, problemer osv. fra mit liv i Lima og min virksomhed i Lima. Jeg er dog forholdsvis ny til at blogge, og har netop givet bloggen en større opdatering, da den ikke længere handler om min rejse, men derimod mit liv og forretning i Lima. Jeg håber i har lyst til at kigge lidt på den, og komme med noget feedback. Se siden her: Christian Jessen (.dk)
På forhånd tak |
Hej Christian
Jeg har lavet en blog der kan hjælpe dig godt på vej med din nye blog. Der er alt lige fra start at blog til alle mulige tricks til at forøge antal af besøgende. Vil du gerne tjene penge på din blog, giver jeg også lidt gratis tips.