Jeg skal da være ærlig at sige at jeg ikke er sikker på at jeg kan bo der permanent, men jeg kommer nok til at have en del med bkk at gøre :-) ihverfald starter jeg der. Det har aldrig været mit favorit sted men det er der der er flest forbindelser i starten, og så kan jeg jo altid se hvad tiden bringer. Koh Chang lyder dejligt, og ja lad os se om det kommer til at passe ;-)
Jeg har også selv planer om at flytte til Thailand, dog først om 2 år. Jeg har gjort det, at jeg for over et år siden har startet en webshop med min far, hvor han står for den offline del og jeg for den online. Shoppen har haft stødt fremgang siden start, og med løbende optimering og pleje, skal den blive min billet til at bo i Thailand.
De næste 2 år arbejder jeg i aalborg og resten af landet, som rådgiver om online markedsføring og webløsninger for reklamebureauet redeluxe, så hvis jeg kan give dig råd på den front, vil jeg gerne hjælpe dig.
Jeg har også kontakt med jørgen, så lav det til 3 Singha
Det lyder super, hvad er webshoppen www. ? Vil da gerne se din billet :-)
Bor faktisk selv i nordjylland indtil jeg skal afsted og sparer nogle investerings penge op ;-) Lige på den anden side af broen :-) Så det bliver da bestemt til 3 singha :-)
Min msn er reberholt@hotmail.com Du må meget gerne kontakte mig når du er i thisland da jeg har nogle tøjprodukter jeg meget gerne vil have importeret til danmark. Mit problen er at den der laver tøjet der nede ikke har export tiladelse. Så hvis du gerne vil have noget i gang med det samme så skriv eller ring til mig mit nummer er 20657909.
Det er ikke kopier jeg vil have hjem men et Thai mærke a jeans. Vi havde tænkt os og åbne en butik i Aalborg for at sælge dette produkt.. Og det eneste jeg kræver af dig er at vi laver en samhandels aftale så jeg bliver den eneste du sælger til :)