Hej Jeg har taget beslutningen om at flytte til Thailand og lave forretning med Danmark og EU dernede fra, både online samt noget export. Jeg har ikke helt besluttet mig for hvilket område jeg gerne vil bevæge mig i, i henhold til export. Egentlig havde jeg tænkt tanken at virke som en form for kontakt skaber og kvalitets kontrol samt export så at lige meget hvilket produkt det drejer sig om vi jeg kunne tilbyde en fabrikation eller indkøb, samt logistik, så det hele vil være en pakkeløsning til at løse kundens behov. Det vil på den måde kunne lade sig gøre at bevæge sig inden for alle slags vare løsninger. Jeg ved selv, at hvis du bestiller noget fra Thailand og du ikke selv er der til at tjekke det der bliver fremstillet er der 95% chance at det du modtager ikke er som aftalt, samt det er svært at få logistikken i orden når du befinder dig så langt væk og ikke kan tale sproget. Hvordan skaffer jeg potentielle kontakter inden jeg tager afsted ? Hvordan markedsfører jeg mig selv ? Og hvad syntes du om ideen ? Jeg havde osse tænkt at sælge varer over nettet. Her drejer det sig vel mere om internet markting, og hvordan bliver man super sej til det :-) ? Forslag, ideer og kommentarer vil jeg sætte meget stor pris på. Jeg har allerede kontakterne klar i Thailand, da jeg har boet der tidligere i 6 måneder. Ha en dejlig dag. Thomas
|
Hej Thomas.
Vi kunne bruge en selvstændig konsulent til salg i Thailand (og andre lande).
Send en email til:
Mvh.