Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring og Kontakter Inden Jeg Flytter Til Thailand

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har taget beslutningen om at flytte til Thailand og lave forretning med Danmark og EU dernede fra, både online samt noget export. Jeg har ikke helt besluttet mig for hvilket område jeg gerne vil bevæge mig i,  i henhold til export. Egentlig havde jeg tænkt tanken at virke som en form for kontakt skaber og kvalitets kontrol samt export så at lige meget hvilket produkt det drejer sig om vi jeg kunne tilbyde en fabrikation eller indkøb, samt logistik, så det hele vil være en pakkeløsning til at løse kundens behov. Det vil på den måde kunne lade sig gøre at bevæge sig inden for alle slags vare løsninger. Jeg ved selv, at hvis du bestiller noget fra Thailand og du ikke selv er der til at tjekke det der bliver fremstillet er der 95% chance at det du modtager ikke er som aftalt, samt det er svært at få logistikken i orden når du befinder dig så langt væk og ikke kan tale sproget.

Hvordan skaffer jeg potentielle kontakter inden jeg tager afsted ? Hvordan markedsfører jeg mig selv ? Og hvad syntes du om ideen ?

Jeg havde osse tænkt at sælge varer over nettet. Her drejer det sig vel mere om internet markting, og hvordan bliver man super sej til det :-) ?

Forslag, ideer og kommentarer vil jeg sætte meget stor pris på.

Jeg har allerede kontakterne klar i Thailand, da jeg har boet der tidligere i 6 måneder.

Ha en dejlig dag.

Thomas

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 22:27
Tilmeldt 7. Apr 08
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 19:31

Hej Thomas.

Hvis du er interesseret i dialog omkring PR kan du k0ntakte mig på : info@pressedirect.dk

VH Pressedirect.dk

JB

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas

Jeg er nysgerrig om at høre hvad du har gjort med dine planer om Thailand?

Jeg overvejer det nemlig selv.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 09
Skrevet kl. 10:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Shey

Jeg tager afsted d. 2 september :-) Hvad jeg helt præcist kommer til at beskæftige mig med er ikke helt klart endnu, men det bliver en digital service/produkt det er der ingen tvivl om. Herved undgår jeg logistik told osv ;-)

Har et par ideer så lige nu er jeg ved at samle info så jeg kan forberede mig inden jeg tager afsted. Jeg har osse talt lidt med Torben som allerede bor i Thailand (lyt evt. til thorborg.tv der er et interview med ham) ang. oprettelse af firma osv dernede men leger osse med tanken om at registrere firmaet i danmark, men det skal jeg lige have helt styr på. Du er meget velkommen til at kontakte mig hvis du har spørgsmål, og lad mig vide hvis du kommer et smut forbi ;-)

Mvh

Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:29

Hej Thomas

Det lyder virkeligt godt, jeg er misundelig, men på den gode måde :) jeg har kun fornylig fået idéen om at flytte og researcher nu alle muligheder.

Det har jeg hørt! så fedt et interview ;) har også tænkt mig at kontakte dem begge ift. info og input m.m. Så vil jeg da tillade mig at kontakte dig igen og håber vi ses på den anden side af jorden :)

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 08:04

Hej Thomas
Hvor har du tænkt dig at bosætte dig dernede?

Jeg opholder mig selv store dele af året i Thailand og har rejst meget rundt dernede de sidste 20 år. Planlægger også selv at bosætte mig dernede i fremtiden. Kan være at vi kan mødes over en kold Singha engang Cool

Held og lykke med projektet Wink

Dbh
Jørgen

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 09
Skrevet kl. 13:33

Hej Jørgen

Det kunne være rigtig hyggeligt at mødes over et par singha ;-)

Jeg ved ikke helt hvor jeg vil bosætte mig endnu, men da jeg har en kæreste i bkk bliver det nu nok der i nærheden, og da det er et MUST med et hurtigt og stabilt internet sætter det osse et par begrænsninger.

Men jeg kommer til at rejse noget rundt anyways da jeg har venner syd, midt og nord. Skal osse hjælpe med noget facebook marketing iforhold til et par barer dernede samt noget travel service, da ALLE backpackere i thailand bruger MEGET tid på facebook når de er ude at rejse :-) Så jeg skal nok få noget spændende på benene det er jeg ikke et sekund i tvtvl om. 

Lad mig vide når du er i thailand :-)

Mange hilsener

Thomas

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 13:47

Hej Thomas
Det bliver nok først i December vi igen drager østpå. Vi opholder os primært på Koh Chang og i den nordøstlige del af Thailand (Buriram).

Tror du virkelig at du kan holde ud at bo i Bangkok? Jeg har været der så mange gang, så jeg ved med sikkerhed, at jeg ikke kunne holde ud at bo her, men du kan jo selvfølgelig bare lade det komme an på en prøve og se hvordan du har det med. Jeg kender flere der trives fint i Bkk, så måske går det også for dig :o)

Vi kunne jo prøve at holde lidt kontakt via mail (j.linnet@mail.dk) eller PM og så se om tingene kommer til at passe med et møde under palmerne engang Cool

Dbh
Jørgen

Tilmeldt 7. Apr 08
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 15:08

Hej Thomas.

Hvis du  brug for et PR-bureau der tager action på alt indenfor medier i Danmark er du velkommen til at kontakte info@pressedirect.dk

med oplæg til en medie strategi. VH Pressedirect.dk

JB

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)