Jeg gir gratis væk: Jeg har lavet et program til at ansatte kan logge ind når de møder via password og ud når de går igen via password. Der er også mulighed for de ansatte at skrive hvad de har købt i løbet af dagen. Arbejdstiderne vil så blive gemt med tid og dato. Indkøb vil også blive gemt. Enhver tid man har lyst, kan man selv som chef lynhurtigt se alt hvad de enkelte personer har købt og hvordan deres arbejdstider har været. Man har mulighed for at ændre en tid som skal trækkes i pause per vagt. Programmet er meget brugervenligt. Dertil vil det være muligt at trykke på en enkelt knap og programmet udskriver en månedsopgørelse for de ansatte med timeløn, arbejdstider, indkøb, den løn de skal have og muligvis også hvad der er trukket i pause. Til sidst kan man ved et klik få alle månedlige dataer gemt flere steder og programmet er klar til en ny måned. Programmet vil dog være skrevet til et firma hvis navn er nævnt ofte, og det er svært at ændre medmindre man er skarp til excel. Jeg legede bare lidt med excel er ikke selv skarp og derfor er programmet meget dårligt kodet. Det virker dog ubeklageligt og jeg ved det vil lette min mor for noget arb :D måske det også ville det for dig? |
Jeg vil dog ikke bruge megen tid på "support" medmindre betalt, så hvis nogen derude vil have programmet bør de kunne bruge excel godt eller betale mig.