Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FRIbetaling afviser mig?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg har netop åbnet en helt ny webshop på www.billigplakat.dk. Alting er blevet gennemtestet men jeg er bange for at der er en fejl i FRIbetaling's modulet. Efter jeg har fjernet test-parametrerne bliver alle betalinger tilsyneladende afvist. Nogle ideer? 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:56
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Giv deres support et kald .. det bør de kunne svare på for dig :)

Tilmeldt 13. Apr 09
Skrevet kl. 15:59

Problemet med den løsning er at der faktisk ikke rigtig findes noget der hedder support hos FRIbetaling. Man kan kun sende mails, og man få endda lov at betale pr. mail, så jeg vil kun gøre det som en sidste nødløsning.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 15:59
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

johanvts:

Hej Alle

Jeg har netop åbnet en helt ny webshop på www.billigplakat.dk. Alting er blevet gennemtestet men jeg er bange for at der er en fejl i FRIbetaling's modulet. Efter jeg har fjernet test-parametrerne bliver alle betalinger tilsyneladende afvist. Nogle ideer? 

Hejsa.

Der er ihvertfald ikke noget hjælp at hente hos FRIbetaling - hvis det ikke virker kan du se frem til at de kører automatiske inkassoprocedurer på dig fordi du ikke betaler for de næste perioder :)

Og henholder sig til opsigelsesfrist - jeg har fået et FRIbetaling abonnement der ikke virker - der står det er spærret og jeg skal kontakte fribetaling - men dem kan man ikke kontakte.

De har intet telefonnummer, ingen besøgsadresse, ingen email og ingen respons på kontaktformularen - OVERHOVEDET.

d. 19/11/2008 købte jeg adgang til fri betaling - men jeg får "adgang nægtet" når jeg forsøger at bruge deres service.

Jeg har 117 gange skrevet til dem både via deres webside og email uden at få svar.

Det eneste jeg hører er at de sender automatiske inkassovarsler på rykkere på nye perioder da de mener jeg har et års binding - jeg glæder mig til at se dem i retten vedr. dette :)

I deres emails spørger de mig om jeg har lyst til at opsige mit "abonnement" - jeg siger de kan rende mig i røven - og her 4mdr efter får jeg en email der siger:

Hej Jørgen,

TAK for din mail.

Vi er ikke klar over om vi skal opfatte din besked som en opsigelse eller
ej, derfor skal vi bede dig sende en mail retur, såfremt din besked er en
opsigelse.
Vi skal minde dig om at du har underskrevet og fremsendt en kontrakt til os
omkring FRIbetaling. I henhold til kontrakten kan denne tidligst ophøre med
udgangen december 2010.

Vi skal derfor bede dig om straks at opdatere dine betalingskort
informationer jf.

Såfremt du ønsker det, kan vi tilbyde at fremsende en samlet slutfaktura,
således at du slipper for de løbende kvartalsregninger. I så fald bedes du
maile os herom.

Med venlig hilsen

FRIbetaling A/S

Hehe hvilken service - de vil gerne sende mig en faktura på et helt års betalingsløsning - men de vil ikke levere noget :-) De har ikke svaret på alle mine andre emails vedr. at det ikke virker.

VH Jørgen Olsen

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 16:13
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 13. Apr 09
Skrevet kl. 16:19

Kan se at der kommer en fejlmelding som hedder "IP rejected". En google gave to forumtråde med det samme problem, men ingen løsning.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 17:20

RevisorOlsen:

Info-Connect A/S

- Software/programmel

Kongevejen 268/B

2830 Virum

Du kan prøve denne.

Da jeg ringede på en helligdag fik jeg at vide at jeg "er nummer 1 i køen". Jeg ventede en time og blev ved med at være nr. 1 i køen. Jeg besluttede mig for at ringe fra min skype-telefon ved siden af samtidig - den var så også nr. 1 i køen - så deres telefonsystem virker ihvertfald ikke.

Jeg havde dog held til at få fat i en af deres "medarbejdere" et par dage efter. Han var meget uhøflig og ubehagelig at snakke med, men han sagde han ville kigge på mine emails og min sag og vende tilbage - jeg spurgte hvornår han ville vende tilbage - det ville han ikke svare på - heller ikke om det blev i samme uge - og i dag d. 29/04/2009 har jeg stadig ikke hørt noget fra dem.

Men jeg går da ud fra at de stadig kører deres automatisk rykker-og trusselprocedure og at jeg i den form hører fra dem inden så længe.

Jeg prøver at ringe og rykke dem igen en af dagene - og gør de da heller ikke noget må jeg i retten for at få mine penge igen. Jeg går ikke ud fra man kan få PBS til at kigge på sagen når det nu er betalt pr. dankort. Der er jo tale om en digital ydelse der ikke er leveret, men som der er betalt for.

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 20:01

Hej.

Normalt ønsker jeg ikke at tale ned om nogen på nettet, idet de ikke rigtig har mulighed for at forsvare sig, hvis ikke de ved, at de bliver omtalt. MEN i Fribetalings tilfælde er jeg villig til at gøre en undtagelse.

Jeg har gennem længere tid anvendt Fribetaling, idet jeg fik et billigt produkt og en god service. Men pludselig en dag var denne service væk. De svarer ikke på NOGEN af mine eller mine kunders henvendelser OVERHOVEDET - som nævnt tidligere i denne tråd.

Derfor har jeg nu skiftet udbyder til ePay, som yder en fantastisk service og har et betydeligt bedre produkt. Jeg har tilbudt alle mine kunder at skifte også, idet jeg ikke synes at noget kan være tjent med Fribetalings ringe (manglende) service.

Så se bare at komme væk fra den virksomhed. Det er kun et spørgsmål om tid før den krejlerbiks drejer nøglen om.

Mvh Morten.

Tilmeldt 13. Apr 09
Skrevet kl. 00:27

Fribetaling har rigtig dårlig service, men de er så også langt billigere end deres konkurrenter. Jeg har skrevet til FRIbetaling og fået svar. Det er åbenbart en sikkerhedsmekanisme der afviser IP'er hvor der kommer mistænkeligt meget traffik fra. Da jeg sidder på en forbindelse der deles mellem ca. 350 mennesker er der nok en god risiko for at der nogle gange kommer en del transaktioner fra min IP.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)