Hej Alle
Jeg har netop åbnet en helt ny webshop på www.billigplakat.dk. Alting er blevet gennemtestet men jeg er bange for at der er en fejl i FRIbetaling's modulet. Efter jeg har fjernet test-parametrerne bliver alle betalinger tilsyneladende afvist. Nogle ideer?
Hejsa.
Der er ihvertfald ikke noget hjælp at hente hos FRIbetaling - hvis det ikke virker kan du se frem til at de kører automatiske inkassoprocedurer på dig fordi du ikke betaler for de næste perioder :)
Og henholder sig til opsigelsesfrist - jeg har fået et FRIbetaling abonnement der ikke virker - der står det er spærret og jeg skal kontakte fribetaling - men dem kan man ikke kontakte.
De har intet telefonnummer, ingen besøgsadresse, ingen email og ingen respons på kontaktformularen - OVERHOVEDET.
d. 19/11/2008 købte jeg adgang til fri betaling - men jeg får "adgang nægtet" når jeg forsøger at bruge deres service.
Jeg har 117 gange skrevet til dem både via deres webside og email uden at få svar.
Det eneste jeg hører er at de sender automatiske inkassovarsler på rykkere på nye perioder da de mener jeg har et års binding - jeg glæder mig til at se dem i retten vedr. dette :)
I deres emails spørger de mig om jeg har lyst til at opsige mit "abonnement" - jeg siger de kan rende mig i røven - og her 4mdr efter får jeg en email der siger:
Hej Jørgen,
TAK for din mail.
Vi er ikke klar over om vi skal opfatte din besked som en opsigelse eller
ej, derfor skal vi bede dig sende en mail retur, såfremt din besked er en
opsigelse.
Vi skal minde dig om at du har underskrevet og fremsendt en kontrakt til os
omkring FRIbetaling. I henhold til kontrakten kan denne tidligst ophøre med
udgangen december 2010.
Vi skal derfor bede dig om straks at opdatere dine betalingskort
informationer jf.
Såfremt du ønsker det, kan vi tilbyde at fremsende en samlet slutfaktura,
således at du slipper for de løbende kvartalsregninger. I så fald bedes du
maile os herom.
Med venlig hilsen
FRIbetaling A/S
Hehe hvilken service - de vil gerne sende mig en faktura på et helt års betalingsløsning - men de vil ikke levere noget :-) De har ikke svaret på alle mine andre emails vedr. at det ikke virker.
VH Jørgen Olsen