Jeg har et datingsite liggende, som skal ud i verden og derfor søger jeg en samarbejdspartner, der kan hjælpe mig lidt.
Sitet har kostet mig 11.000 kr, og synes ikke at det skal ligges tilside mere, så derfor søger jeg en samarbejdspartner der har lidt kapital. Vi snakker om ca. samme beløb 10.000 kr.
Jeg har planer liggende, på hvordan den skal markedsføres ud over det danske land og på hvilke måder den skal.
Hvis du har lyst til at hører mere omkring sitet, så sender du blot en PM eller vedlæg din email, så vil jeg skrive til dig.
Det drejer sig om www.nordicscor.com/ns - hvis den ikke kommer, tryk da én gang ekstra på F5.
Kunne godt tænke mig en flot farverig forside, måske nogle andre farver, nyt logo, samt programmering af datingsite, så man selv kan vælge om man vil auktion eller date almindeligt.
Mangler desuden dankortbetaling, der har jeg tænkt på Epay.
Hvad gør din datingside speciel i forhold til andre sider, og der er jo mange i dem. Hvis du ikke ønsker at skrive det herinde må du meget gerne sende en mail til karina@larn.dk .
Da jeg er nysgerrig omkring dit projekt
www.dunkelskov.dk salg af kostumer, smykker og andet tilbehør til liverollespil og middelalderreanactment.