Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

15.000 kr. for oprettelse af driftskredit i Nykredit Bank ????

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone Skou:

Svaret var at de 15.000 kr. var et standard gebyr for oprettelse af en driftskredit hos dem og det var uanset om man søgte om 50.000 kr. eller 1 mio

Skattekonsulenterne:

Ja så ville jeg da sige til dem at de kunne rende og hoppe Big Smile

...eller bede dem om 1 mio til samme pris Wink

Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 23:00

nykredit er faktisk en sjov institution, der er ihvertfald rig lejlighed for at blive trukket massive overtræksrenter uden kredit. Det er muligt at andre banker gør dette også, men blandt de 6 jeg har benyttet de sidste par år har jeg aldrig oplevet det. Nykredit sætter åbenbart altid pengene ind på din konto dagen før rentedatoen, altså score de ikke alene en rentedag ekstra,men også overtræksrente for folk der ikke er klar over dette, og for eksempel som vores bogholder flyttede summen af de forskellige adkomst konti over på en samlet konto hver dag. Pengene forlod aldrig banken eller skiftede engagement, men på et ½ år kostede denne lille drejning et rigtig stort beløb. Men Danske tager den nette sum af 6000 per år for en kassekredit, med undtagelse af hvis man køber alle mulige andre tiltag..

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 07:36

Det bør ikke koste penge at få oprettet en kredit - end of discussion.

Hvorfor skal de have penge for, at tjene penge?

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 08:03

Er der ikke en masse stats gebyr osv?

Er fuldstændig enig omkring at det virker totalt forkert at Skulle betale 15.000 kr. i gebyr for at "låne" 50.000 kr. ! No

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15066
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:34

Det er vel deres måde at afvise dig på. De er sikkert meget godt tilfreds med dit engagement, men ønsker tydeligvis ik låne ydeligere ud. Eller os ser de bare en meget stor risiko i lånet og derfor vil have en vis sikkerhed.

Men hvorfor konfronterer du dem ik direkte og spørger om de selv synes det er rimligt, eller om der er en skjult dagsorden?

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 13:42

Det er da det groveste gebyr jeg har set længe,,, det er jo det samme som at sige et de ikke vil have dig som kunde. De ved jo udemærket at folk vil gå ud og få et tilbud et andet sted (hvis det er muligt). og dermed også flytte resten af sine aktiviteter til anden bank...

2.000 kr. må være det ABSOLUTE maks som det skal koste!!!!

Jeg håber meget det er en fejl, eller er den da helt gal....

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 23:24

Det lyder da godt nok grotesk med den pris! Indifferent

Har du skiftet bank eller fået forhandlet en ny pris?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)