Hej Aminoer, Jeg har nu opholdt mig i Filipinerne i lidt over 6 måneder som turist, og jeg har besluttet at blive boende her og starte en eksport-orienteret virksomhed. Jeg er mest hooket på at starte en form for webshop, som sælger lokalt producerede varer til fx Danmark eller andre vestlige lande. Er der nogen varer eller services som I tænker at der kunne have interesse for det danske marked, som fx kræver mange manuelle arbejdstimer eller lignende? Jeg kunne for såvidt også have interesse i et partnerskab med en eksisterende webshop, som måske har brug for en lokal samarbejdspartner. |
Hej mester..
Jeg kan læse at du ligesom mig har tabt dit hjerte til det fantastiske land i øst..
Jeg planlægger selv at flytte/opholde mig dernede..
Har du lyst til at slå hjernerne samme over en chat en dag (msn/yahoo/gmail)?
Jeg mener selv jeg har en god foretnings ide som dækker lige det du spørger om.. men den er min indtil vidre..:)
Men har du overvejet ting som en kokosplantage, teplantage, rismark, internetcafe(er), en bar, hotel, dykkeskole, rep. af druknede/døde vandscootere, rep.af motere generalt, export af lokale produkter(taske, punge, lysestager) lavet i natur matriale(kokosnødder), udlejning at speedbåd til turister, call center udlejning, ohh der er såå mange ting..
Håber det kunne inspirere lidt..
Hilsen jacob