Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Community søger programmør.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Apr 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort om Community'et: Es-Gaming.dk er et nyt dansk Community, der er i rivende udvikling. Næsten 300 brugere er oprettet på de få måneder hjemmesiden har været åben. Og vi har allerde fået de første fem sponsoere. Vores planer i fremtiden er at få skiftet navn, så folk er mere klar over at det er et Community. Og vi kan få stiftet en helt ny hjemmeside, der er mere brugervenlig. Es-Gaming.dk er også udbredt på steam community, hvor vi har en gruppe med over 2300 medlemmere, og det er stadig stigende. Gruppen kan ses her: http://steamcommunity.com/groups/cden Es-Gaming.dk holder flere gange om året cups, som jo gør vores community mere aktiv. Vi har haft et Cup mens hjemmesiden har været åben, og vores næste bliver den 9. Maj. Hvor der vil være muligheder for at vinde 1.2.3 præmier. Vi holder også konkurrencer, lige nu har vi en konkurrence igang hvor det er muligt at vinde en Css/cs 1.6/cz server + et webhotel

--------------------------------------------------------------------------------

Vi søger en erfaren Programmør, der vil udvikle vores nye side, og måske vores hjemmeside fremover. Vi ser frem til at du har udviklet flere opgaver du kan vise frem, for os. Og at du vil udvikle vores hjemmeside frit. da økonomien ikke er særlig god.

Krav.
- Du skal kunne fremvise tidligere fuldførte opgaver
- Du skal være seriøs.
Ellers er der ikke lige de store krav.

Så vis du intressere dig for gaming scenen, og gerne ville være en del af et nyt større community.
Og samtidig kunne få en god reference i din fremtidige karrierer. Så er dette noget for dig.

Skriv venligst til support@es-gaming.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 21:45

Nu tjatter jeg lidt hårdt til dig :O)

Hvad får programmøren ud af dette, udover at du vil hente gratis arbejdskraft?

Men under alle omstændigheder skal der ihvertfald ønskes held og lykke med projektet :o)

Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 12:13

Jeg tror ikke det er umuligt at finde en ung programmør som er villig til at arbejde lidt gratis. Men overvej om det er den rigtige løsning for dig, en der vil arbejde gratis er måske ikke så rutineret og kvaliteten af arbejdet bliver måske også derefter. Der er også en risiko for at vedkommende ikke kan / vil gøre projektet færdigt, måske får han et nyt job / studie og har ikke tid - og så står du med et halvfærdigt projekt.

Et alternativ kunne være at finde en billig programmør i indien eller østlandende. Det kan nemt gøres via http://www.rentacoder.com og selv om det ikke er det samme som en dansk programmør og heller ikke er uden problemer, så er det noget jeg kan anbefale. Jeg har selv benyttet det flere gange, og med godt resultat.

- Thomas

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)