Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opråb Martin Thorborg

Side 5 ud af 6 (56 indlæg)
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mitnick:

Måske det var bedre med en nedre IQ grænse. Er sikker på, at tråden her så ikke var blevet oprettet.

Det var da påskens bedste forslag :)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:07

www.easywebhost.org:

Tag weekendens bilkørsel... de dræbte er kun unge mennesker pånær en enkelt 42 årig og det er der jo en grund til, de er uerfarne og tror de ved en masse, men når det kommer til stykket mangler de simpelthen erfaring.

Denne manglende erfaring, som vi andre ved er så vigtig, fremgår jo netop af dette indlæg.

Hej Mogens,

Det lyder lidt som de gode tider med jobsamtaler hvor man fik et nej på grund  af manglende erfaring, men hvor man kun kunne tilegne sig erfaring fra den dag en sagde "Okay, start hos os, så sørger vi for at du får erfaring!". Det er efter min mening en ond cirkel.

En holdning som den du udviser er måske også en af grundene til at fora oftest har en stor procentdel stille deltagere, fordi at man mange steder virkelig skal kunne bevise og argumentere for sine ytringer helt ud i yderste potens, ellers får man på mere eller mindre pædagogisk vis forklaret at man ikke er en del af den indre cirkel og derfor ikke behøver at deltage.

Jeg vil lige hurtigt sige, at her på Amino synes jeg at tonen er utroligt pæn og det er måske fordi at folk rent faktisk ikke bare kan kalde sig hvad som helst, og i anonymitetens navn svine gud og hver mand uden muligheden for konsekvenser.

Jeg synes, at det er bedre at lade alle komme til. Så kan man altid vippe dem ud som ikke kan opføre sig ordentligt, den gruppe er alligevel ikke begrænset til aldersgrupper. Jeg vil i hvert fald nødig gå glip af et guldkorn eller et godt tip bare fordi personen er under 18.

Hilsener

Tommy

Tilmeldt 26. Jan 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:10

Det må ha' været www.billigvoks.dk

Altså den første røgfri side.

Men sjovt påfund og netop noget man husker :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 10:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

www.easywebhost.org:

Hej

Hvor går aldersgrænsen på Amino ?

Da vi snakker jura med mere, ville det være naturligt at denne lå på de 18.

mvh

Mogens

Mogens' spørgsmål er i mine øjne ganske sobert.

At vi så er en del, der ikke ligefrem er enige med ham betyder vel ikke, at manden skal svines til i vendinger, som havde han dyppet tavlesvampen i skolemælk og lagt den under klasselærerens stol  i 8. b...?

Naturligvis skal interesserede på 14 og 16 også kunne være med herinde, men omvendt ville det være sundt at luge lidt ud i den flokmentalitet, der blodtørstigt lurer på en debattør, der går imod strømmen på Amino.

Så lad os droppe aldersgrænsen i kor, mens vi venter på at både de 14, 17, 22, 36, 49, 58, 72 osv.ildere-årige begynder at debattere på et niveau, de også turde stå ved face to face.

Man sparker jo heller ikke til en mand der ligger ned. Dem der gør, får i hvert fald sjældent 'street credit' for det, selvom den faldne måske i virkelligheden havde fortjent - om ikke andet så flere - verbale klø.

Så Mogens, jeg synes ikke, der skal være nogen aldersgrænse. Eksempelvis fik jeg så sent som i går væsentlig information om unge målgrupper af et 15 årigt familiemedlem.

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 10:12
www.easywebhost.org:

Denne manglende erfaring, som vi andre ved er så vigtig, fremgår jo netop af dette indlæg.´

Hvad gjorde humlebien, hvis den vidste at den ikke kunne flyve? Big Smile

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 10:15

>>Ikke engang det faktum, at man provokerer i stor stil er der ret mange som forstår.

Nej, jeg forstod i hvert fald ikke provokationen og selv om det skulle være en provokation, så forstår jeg heller ikke hensigten med den og det kan de fleste andre i denne debat vist tilslutte sig.

Hvad skulle hensigten være ved at udelukke brugere i en debat? Vi taler, debatterer og hjælper hinanden. Med hensyn til juraen, så svarer man jo ikke, når man ikke ved noget om emnet.

Flemming

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 10:21

René Gade Mikkelsen:

Mogens' spørgsmål er i mine øjne ganske sobert.

At vi så er en del, der ikke ligefrem er enige med ham betyder vel ikke, at manden skal svines til i vendinger, som havde han dyppet tavlesvampen i skolemælk og lagt den under klasselærerens stol  i 8. b...?

Naturligvis skal interesserede på 14 og 16 også kunne være med herinde, men omvendt ville det være sundt at luge lidt ud i den flokmentalitet, der blodtørstigt lurer på en debattør, der går imod strømmen på Amino.

Så lad os droppe aldersgrænsen i kor, mens vi venter på at både de 14, 17, 22, 36, 49, 58, 72 osv.ildere-årige begynder at debattere på et niveau, de også turde stå ved face to face.

Man sparker jo heller ikke til en mand der ligger ned. Dem der gør, får i hvert fald sjældent 'street credit' for det, selvom den faldne måske i virkelligheden havde fortjent - om ikke andet så flere - verbale klø.

Så Mogens, jeg synes ikke, der skal være nogen aldersgrænse. Eksempelvis fik jeg så sent som i går væsentlig information om unge målgrupper af et 15 årigt familiemedlem.

Rigtig godt indlæg René. Jeg sad selv og tænkte ved gennemlæsning af tråden, om Mogens evt. kunne mene noget med, at juridiske aftaler kun er bindende, hvis man er 18 år, og han derfor ønsker et forum, hvor man kun har mulige samarbejdspartnere at diskutere med.

Men det er jo slet ikke grundessensen i Amino. Det er et iværksætterforum, og ikke en datingportal målrettet erhvervslivet.

Diskussion bør altid foregå i en god tone - ligegyldigt hvilke holdninger man har.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:27

Mikkel deMib Svendsen:

Det lyder da som en god ide ... så synes jeg bare også vi skal udelukke:

• Jyder

Hovhovhov.. Det var ikke pænt, vi er trods alt flere jyder på amino end du går og tror ;o)

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 10:34
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 10:38

Side 5 ud af 6 (56 indlæg)