Det var da påskens bedste forslag :) |
www.easywebhost.org:Tag weekendens bilkørsel... de dræbte er kun unge mennesker pånær en enkelt 42 årig og det er der jo en grund til, de er uerfarne og tror de ved en masse, men når det kommer til stykket mangler de simpelthen erfaring.
Denne manglende erfaring, som vi andre ved er så vigtig, fremgår jo netop af dette indlæg.
Hej Mogens,
Det lyder lidt som de gode tider med jobsamtaler hvor man fik et nej på grund af manglende erfaring, men hvor man kun kunne tilegne sig erfaring fra den dag en sagde "Okay, start hos os, så sørger vi for at du får erfaring!". Det er efter min mening en ond cirkel.
En holdning som den du udviser er måske også en af grundene til at fora oftest har en stor procentdel stille deltagere, fordi at man mange steder virkelig skal kunne bevise og argumentere for sine ytringer helt ud i yderste potens, ellers får man på mere eller mindre pædagogisk vis forklaret at man ikke er en del af den indre cirkel og derfor ikke behøver at deltage.
Jeg vil lige hurtigt sige, at her på Amino synes jeg at tonen er utroligt pæn og det er måske fordi at folk rent faktisk ikke bare kan kalde sig hvad som helst, og i anonymitetens navn svine gud og hver mand uden muligheden for konsekvenser.
Jeg synes, at det er bedre at lade alle komme til. Så kan man altid vippe dem ud som ikke kan opføre sig ordentligt, den gruppe er alligevel ikke begrænset til aldersgrupper. Jeg vil i hvert fald nødig gå glip af et guldkorn eller et godt tip bare fordi personen er under 18.
Hilsener
Tommy