Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opråb Martin Thorborg

Side 3 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

det er simpelthen det dummeste jeg længe har hørt.

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 19:56

www.easywebhost.org:

Hej

Hvor går aldersgrænsen på Amino ?

Da vi snakker jura med mere, ville det være naturligt at denne lå på de 18.

mvh

Mogens

Hvorfor, sålænge der snakkes jura har alderen ikke noget at sige. Når det kommer til indgåelse af aftaler har det, men det må da værer op til den enkelte Amino bruger at sikre sig at de aftaler der laves er juridisk korrekte.

Mange på skolerne bruger Amino i forbindelse med deres undervisning, især iværksætter afdelingerne, så skulle vi afskære dem fra at få noget fra den virkelige verden.

Jeg er enig i at vi skal hjælpe dem der er yngere end os andre, så de kan komme godt i gang, og enten blive gode kunder i vores forretninger eller måske værer dem der skal købe dem når vi bliver for gamle. (og sørge for vores pension)

Jeg hjælper gerne unge iværksætter. Senest har jeg lånt en jukebox ud til fire friske piger fra Svendborg Erhvervsskole til deres projekt ´"cafe" det havde de gjort rigtig flot. De fik et 10tal og jeg fik et pænt takke brev. Og så er der jo også en del reklame værdi i det når der kommer omkring 1000+ forbi i løbet af dagen.

Thomas Bonde

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 20:05

Hej Mogens

Tror ikke der er nogen under 18 år, der har skrevet et ligeså dumt indlæg som dit. Men går udfra det er en joke

mvh,

Kim 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 20:06

Kim Kampp:

Hej Mogens

Tror ikke der er nogen under 18 år, der har skrevet et ligeså dumt indlæg som dit. Men går udfra det er en joke

mvh,

Kim 

Enig!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:33

Iværksætteri har vel ingen alder.....i begge retninger...både unge og ældre.

Så nej...der skal ikke nuanceres.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 20:43

Peter - Revisor:

Iværksætteri har vel ingen alder.....i begge retninger...både unge og ældre.

Så nej...der skal ikke nuanceres.

Enig Devil

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

www.easywebhost.org:

Alene det faktum, at der ikke er konsensus om den globale opvarmning, siger mig at det faktisk er nødvendigt. Og det faktum at Bjørn Lomborg indtil videre p.g.a. evolutionære og ideologiske synspunkter, får lov at fremstå i den offfentlige debat, som en slags miljøguru kunne være en anden grund.

Enten har du drukket af natpotten eller også så har der været andet end rød sodavand med til den påskefrokost....

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 21:43

Uforstående...

Hvis det er et sorteringsspørgsmål, så er der andre grupper jeg langt hellere så luget ud - ingen nævnt , ingen glemt. Men det ville stadig forringe værdien af Amino

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 00:47

Jeg troede ellers jeg havde oplevet meget, men dette forslag tager simpelthen kegler.

For det første, så er der selve forslaget om at man skal aldersdiskriminere dem væk, som for øvrigt får nogle hamrende gode ideer.

For det andet, så er der begrundelsen for forslaget. Begrundelsen holder lige så meget som at sige at alle indvandrere er kriminelle eller SMBA helbreder sygdom!

Endelig er der overskriften: Opråb Martin Thorborg?

Sig mig engang, Mogens - Har du fået Alzheimers eller noget i den stil?

Skulle nogen finde på at indføre aldersbegrænsning herinde, så er jeg den der har forladt Amino med det samme. Jeg gider ikke være med i en lukket klub, som ikke kan tage imod unge med åbne arme og hjælpe dem lidt på vej.

Sov du lidt på den, Mogens - og se om du ikke er lidt friskere i bøtten imorgen tidlig!

Flemming

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 00:57

Den her tråd har virkelig gjort min søndag/mandag nat så sjov - geniale indlæg :-)

Men lige for at knytte en kommentar til debatten, så er jeg da også selv glad for at jeg ikke skal smides ud af amino per dd.

Mvh.

Nikolaj Bomann Mertz

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Side 3 ud af 6 (56 indlæg)