Virksomhedssiden/"Fan-siden" har en tilsvarende funktion, der kaldes "Foreslå til venner". Og da man ikke kan invitere andre end sine venner i en "Gruppe" , er det 100% de samme mennesker man kommer ud til. Med det nye Facebook layout, er Virksomhedssiden meget mere synlig, fordi de opdateringer du vælger at lave på Fan-siden, bliver vist på din egen profil, og inde på alle de der er fans' profiler - på en meget mere dynamisk måde end gruppen kan. Idéen med det nye design var netop, at virksomhedsprofilen skulle virke mere som venneprofilerne, og derved komme nemmere i kontakt med brugererne, og virke mere flydende i den bestandigt opdaterende stream af vennebevægelser der bliver vist på Facebookbrugerens forside.
Jeg vil klart anbefale "Fan-siden".
Mvh Jonas |
Yagobii:Jeg vil klart anbefale "Fan-siden".
Jeg vil tage det i mig igen, efter som at jeg har kigget nøje efter :-)
Forstår ikke helt, er det en funktion der er kommet, efter de skiftede layout?
Mvh.
Nikolaj