Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal havde lavet et par hjemmesider, en shop og en med et forum, så derfor, er de her gode nok ? Får man nok til prien ? Er der bedre altanetiver ?

http://www.bakuri.dk/ 

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 14:41

skriv og få et uforpligtende tilbud, gerne mere info leo@xgn.dk

Leo :)

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 14:47

Hej mr. Ide

Det er svært at sige om du får hvad du betaler for. Jeg kan ikke finde deres referencer (udover det fine slideshow i bunden), og den eneste reference jeg HAR fundet (fra deres kundeudtalelser i siden) virker siden ikke.

Du kunne jo oprette et indlæg her på amino hvor du beskriver lidt om hvad du skal bruge så er jeg sikker på du får en masse gode tilbud at vælge imellem. Det er ikke så svært at konkurrere når du kun har kigget på et enkelt tilbud jo :).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:33

Er det ikke lidt forkert kategori du har oprettet det her indlæg i?

- Kasper A

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 17:46

Hej tak for svar.  jeg ved ikke om det er den forkerte kategori men jeg vil enlig bare vide hvor man for den bedste løsning for pengene alle lover dit og dat så det nok ikke så meget et tilbud jeg mangler men mere andres erfaring eller vurderig af hvad man enlig får mest for pengene.

En af sider jeg har brug for er en side hvor man lave en søge mulighed på hvilke by man kommer fra, derfra vidre til den på gælde foretnings webshop.

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 17:54

mr.Ide:

Hej tak for svar.  jeg ved ikke om det er den forkerte kategori men jeg vil enlig bare vide hvor man for den bedste løsning for pengene alle lover dit og dat så det nok ikke så meget et tilbud jeg mangler men mere andres erfaring eller vurderig af hvad man enlig får mest for pengene.

En af sider jeg har brug for er en side hvor man lave en søge mulighed på hvilke by man kommer fra, derfra vidre til den på gælde foretnings webshop.

http://www.bakuri.dk/Bakuri-Referencer.asp?id=26968

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 23:06

Hej Arlo

Den fandt jeg også frem til, men jeg kan ikke se andet end et slideshow. Jeg kan ikke besøge nogen af de fine referencer,

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 08:29

Hej Mr. Ide:-)

Vi kan også hjælpe dig, og jeg vil meget gerne give et samlet tilbud. Har du en mailadresse eller et telefonnummer jeg må kontakte dig på?

Så kan vi tage en kort snak om hvad du har i tankerne, og på den baggrund lave dig et uforpligtende tilbud. Vi kan også lave et uforpligtende udkast til webdesign, så du kan se om vores niveau passer til dit.

Du kan også kontakte mig på 2152 4692 eller nikolaj@standoutdesign.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 08:51

Hej Mr. Ide

Jeg vil også gerne skyde ind med et uforpligtende tilbud på en anerkendt webshop løsning.

Så kan vi kigge på en løsning som passer til dit behov. 

Send din mail i en PM, eller send mig en mail på: henrik/a/danskwebinnovation.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)