Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hostning af Typo3 - hvem er bedst i Danmark

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Hvor skal man hoste Typo3 i Danmark, hvem er den bedste udbyder alt taget i betraktning?

Har nogen et bud?

Mvh

Peter

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

ved at Wildside A/S har stor erfaring med Typo3 og vist nok også er begyndt at hoste. De kunne være et godt bud for de har beskæftiget sig med Typo 3 siden 2001

Fra Aalborg og københavn
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

 

Jeg har fra mit tildigere arbejde gode erfaringer med pil.dk, de er lidt dyre hvist omkring 350 for normal hosting og 1000 for en virtualserver. Jeg syntes altid jeg har oplevet en service der lever op til prisen.


Mvh

Rene Gulager

renegulager.dk

TYPO3 freelancer

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Pil.dk vil også umiddelbart være mit bedste bud

Bortset fra det, så stiller typo3 altså nogen specielle krav til hosting ud over Mysql og PHP, hvilket du kan få hos de fleste seriøse udbydere.

Skal du have oppetid på 99.9%, så er det hos pil.dk og betale ved kasse 1, kan du klare dig med 99% er der masser af andre muligheder som også er repræsenteret her på Amino.

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Servage.dk er også en muglighed, da kan også køres typo3 der uden problemer.

Med venlig Hilsen

Arlo

Fra København
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Vores egen side er lavet i Typo3 og vi har flere kunder som gøre brug af det på enten et webhotel eller en VPS.

Du er velkommen til at kigge nærmere på vores hjemmeside, eller skrive til mig direkte på Amino.

/Caspar

 

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tak for hjælpen!

Mvh

Peter

Fra Virum
Tilmeldt 5. May 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan overveje at stille spørgsmålet på TYPO3-seminaret - gratis, mod forudgående tilmelding - på Næsseslottet ved Furesøen den 19. juni kl. 13:00. Til stede vil være nogle af de klogeste TYPO3-hoveder, der findes.. Kasper Skårhøj, der har opfundet næsten hele balladen, civilingeniør Bjørn Axelsen, der hjælper mange af de store med at implementere CMS, MATCHoffice, der inhouse selv har implementeret TYPO3 og Petra Husum, 1101k.dk, der ikke blot er en dygtig webudvikler, men gennem 1101k.dk's søsterselskaber i Kenya og Indien har rådighed over en imponerende support, når de virkelig store opgaver melder sig.

http://www.1101k.dk/index.php?id=54

Fra Virum
Tilmeldt 5. May 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Trop op på Næsseslottet 19. juni til gratis seminar - mod forudgående tilmelding - om TYPO3 og navnlig implementering af samme. TYPO3's opfinder Kasper Skårhøj er keynote speaker. Værten 1101k.dk, er ikke blot Københavns nye webbureau, men takket været medlemskabet af SCR Gruppen, kan 1101k.dk trække på ressourcer i Kenya, Indien og Malaysia.

http://www.1101k.dk/index.php?id=54

Tilmeldt 1. May 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Huset med de største TYPO3 erfaringer i Danmark ligger på Frederiksberg i København og hedder TypoConsult - de kan deres kram og er desuden TYPO3 certificeret. Mener de bruger Webhotel Danmark som hosting partner.

 

Med venlig hilsen

Claus

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)