Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google og SEO

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej, jeg tror ikke jeg vil fortælle dig hvordan man "snyder" Google. Det ville jo være dybt umoralsk ikke? Jeg tror du skal starte forfra og overveje hvorfor du gerne vil vide noget om søgemaskiner, for det virker bestemt somom du er kommet på helt galt spor her.
Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 17:52
Jeg må indrømme, at jeg også har svært ved at tro, at dataloger kan komme med så tåbelige påstande - Du burde i øvrigt bede dem om at ændre jeres titletag fra "Forside" til noget mere passende, hvis i altså ikke ønsker at konkurrere med de øvrige 1.260.000 danske sites, der bruger ordet "forside" i deres titletag.

Det er faktum, at Google anerkender SEO som en del af gamet og et par af Googles egne folk deltager i forums rundt omkring på nettet. Matt Cutts fra Google har endda sig egen blog, hvor langt de fleste læsere kommer fordi han svarer på spørgsmål bl.a. vedrørende Google optimering. Matt Cutts har iøvrigt de sidste par dage lagt videoklip på nettet, hvor han kommer med hints til optimering. Meget skal man dog læse/høre meget mellem linierne. Adressen til posten med videoerne er: http://www.mattcutts.com/blog/type/movies/ , start med at høre videoerne fra en ende af, idet det giver det bedste flow - de første 3 sessions er her: http://www.mattcutts.com/blog/seo-answers-on-google-video/

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 01:49
Hej,

I og med at SEO (search engine optimization) skal bruges både på i opbygningen af hjemmesiden (kodningen) samt i teksten på selve front end, for at få den fulde effekt, så er det helt sikkert en god idé at have med fra starten. Der er flere steder som tilbyder udelukkende SEO, men sørg for at huske at vælge et sted hvor du får hele pakken, så du får en flot hjemmeside som passer til dig og dine produkter/services og som gør al din online marketing for dig. Hos NyHjemmeside kan du billigt få: Flot designet hjemmeside med webshop, CMS og søgemaskineoptimering, se her: www.nyhjemmeside.info

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)