Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fjæsbogen og youtube

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Er i gang med at lave en webshop hvor jeg skal sælge trænings udstyr, og er allerede begyndt at tænke lidt på mrkedsføring osv. Har kigget lidt i jeres forum og virker som om i har styr på det.

Mit spørgmål er lige pt basert på seo, har læst en del om hvor vigtigt der er med links til ens side, og jeg vil gerne høre hvor stor en værdi links fra facebook og youtube har ??? er det hva man kalder non follow eller ?

er godt klar over de ikke vil være emne relaterede, men hvis jeg smider et par videoer med udstyr på youtube og linker til min side, hjælper det, og kan det betale sig at lave mange videoer ?

ang facebook, så tænker jeg på at få venner og famillie til at smide mit link på deres profil, men er dette spild af tid og vennetjenester ??? 

håber der er en der kan hjælpe.

hilsen Morten

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 15:46

Hej,

Jeg kan klart anbefalde Facebook, dem bruger jeg mange dollars på hver dag!

Hvis jeg skulle starte en webshop nu havde jeg noget regnet ud hvad jeg tjente pr ordre i % - Eksempel 30 %, så jeg kontaktet eksempel Euroads og sagt de måtte få 10% af hver ordre.

Det gør en del, ved dog ikke hvor meget det giver.

Mvh.

Simon 

Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:48

Jeg snakker ikke om at købe reklame, jeg snakker udelukkende om seo værdien ved at have sit link på eksempeltvis 10 facebook profiler og 10 youtube videoer.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 15:56

Morten madsen:

Jeg snakker ikke om at købe reklame, jeg snakker udelukkende om seo værdien ved at have sit link på eksempeltvis 10 facebook profiler og 10 youtube videoer.

Min fejl, var lige lidt for hurtig Angel

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 16:18

Tjah, uanset hvor meget det giver, så skal du være varsom med at misbruge dine vennetjenester på den måde. Men er der nu nogen af dem, der af sig selv finder på at anbefale dig, så er det da en god ting.

Du kan godt have gavn af at smide et par videoer på Youtube, men du skal måske nok supplere med at henvise til dem på facebook.  Værdien vil komme fra henvisninger og dem kan du ikke få for mange af, jeg tror ikke det har den store effekt i forhold til SEO. Dertil er der alt for mange andre, der linker på samme måde.

Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:58

Det vil nok ikke påvirke dig så meget i søgemaskinerne, men til gengæld bliver du eksponeret for mange mennesker ved at bruge video og de sociale tjenester. Det kan klart godt betale sig at gøre noget ud af. Men dine anstrengelser har ikke nogen særlig effekt i søgemaskine-sammenhæng (Google kan jo f.eks. ikke logge ind og læse dine Facebook-venners profiler), men de er klart trafikskabende. Så bare klø på.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:16

Hej Morten

Hvis det er for SEo værdien, så skal du kigge andre steder en Facebook og Youtube. Det er no-follow links. Check hellere de linkkataloger der er listet på www.semoblog.com , eller søg herinde på linkbygning i al almindelighed.

Mvh Jesper Jørgensen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)