Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på hjemmesiden:

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Vojens
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Så er Drawpoint Media startet. Et grafisk designbureau.

Jeg har siddet og bøvlet med at lave en hjemmeside de sidste dage, det er endt ud i en "beta-version" - derfor er der bare indsat forskellige tekster som der selvfølgelig skal læses ordenligt på.

www.drawpoint.dk

Jeg kunne godt bruge noget feedback på layoutet.

Hvordan syntes i det ser ud?

Steffen Paust

www.Drawpoint.dk

Steffen Paust

Steffenpaust@hotmail.com

Freelance Grafisk Designer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:39

Hejsa.

Jeg kan godt lide jeres layout. Det er dejlig simpelt
Det eneste negative jeg har at sige, er addsense bryder jeg mig ikke om.

Er addsense ikke bare en mulighed for at tjen lidt ekstra? eller er det mig der er røget bagom dansen?

Hvis adsense er for at tjene lidt ekstra, så ville jeg droppe det, da det jo ikke er meningen med siden

/Flemming

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 14:41

Jeg synes også det er underligt at have reklamer på sin hjemmesiden, når det ikke rigtigt er formålet

Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:42

Den er flot. Glem alt om adsense dernede. Grimt og kan ikke tjene noget på det.

Fra Vojens
Tilmeldt 23. Nov 08
Skrevet kl. 14:44

Hej Alle Sammen

Tusinde tak for svarene

Jeg er glad for at i alle nævner adsense da jeg heller ikke personligt syntes det er særlig pænt :)

Jeg vil med det samme fjerne dem. Men hvad syntes i om selve layoutet.

Mine nøgleord er: Enkelt og stilfuldt.

Syntes i hjemmesiden overholder disse ordenligt?

Med Venlig Hilsen

steffen paust

Drawpoint.dk

Steffen Paust

Steffenpaust@hotmail.com

Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:45

Hov, synes også i skal tegne jeres eget logo, bryder mig ikke så meget om det i har nu. Evt et der symbolisere jeres arbejde eller sådan noget.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:45

Som sagt meget stilfuld og ren i designet. Den er overskuelig, lige som jeg gerne vil have det Wink

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 14:46

Hej Steffen,

Du bad om feedback, så det får du hermed:

Din forside er fin, men hvad hulen laver de Google reklamer? Få dem væk i en vis fart - også fra alle de andre sider. Jeg ville ALDRIG bruge et bureau med reklamer fra Google på sin side. Det vil andre så nok heller ikke.

Jeg kan egentligt godt lide layoutet. Jeg er bestemt tilhænger af simple og overskuelige sider. Kommer der referencer på? Hvis ikke så bør du pille siden og linket af, indtil du har nogen.

Med venlig hilsen

Flemming

Fra Vojens
Tilmeldt 23. Nov 08
Skrevet kl. 14:51

Hej Flemming

Ja der kommer referencer på siden, det er som sagt bare lavet sådan der for at se hvordan det så ud. Hvordan det virker med en "arkiv" funktion og sådan.

Men er glad for at den da i det mindste ikke bliver overhøvlet med klager.

Så skulle det være rettet med google adense reklamerne :)

/Steffen paust

Steffen Paust

Steffenpaust@hotmail.com

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 16:30

Beklager, jeg kan ikke lide den!

Jeg er ganske vist stor tilhænger af enkelthed og stilrent design, men din forside er simpelthen for tom og intetsigende.

Om det så skyldes at jeg ikke har quicktime installeret ved jeg ikke. For det andet ankepunkt jeg har, det er at din forside insistere på at jheg skal installere quicktime, og det gider jeg altså ikke bare for at se en forside for en eventuelt designer af mine websider - så er jeg fræset videre til den næste i rækken af interessante prospekter.

Så mit råd vil være at få noget farve på - eller rettere: EN farve på. Find en enkelt farve og brug den med forsigtighed og omhu, så kan det være at jeg vil blive hængende lidt længere næste gang.

Tilbage er så en enkelt lille ting, som jeg ved at ikke alle er enige med mig i: Jeg savner en ramme.

Som det er nu, flyder dit indhold ud i den tomme intethed, hvilket jeg ikke bryder mig om. Jeg vil helst en minimal afgrænsning, om det så bare er en tynd grå streg eller en svag skygge-effekt - bare et eller andet der kan stoppe mit øjes vandring ud i intetheden...

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)