Joomla og Banner Management!
Tilmeldt 29. Nov 10
Slettet Bruger
Skrevet
10-04-2009 kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Jeg har hørt, at der er lavet en extension til Joomla , som giver mulighed for at styrer bannerreklamer , således at annoncører selv kan købe og betale bannerpladsen online. Lidt a la oio,publisher.com.
Jeg har søgt i øst og vest - så nu spørger jeg om der er nogle af jer der ved hvor denne extension kan findes??
Henrik
Svar
Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Brian Jørgensen
Skrevet
10-04-2009 kl. 13:17
Svar
Det lyder da interessant. Hvad med en PBS betalings aftale, har du den på plads? Eller ville du være tilfreds med f.eks. en Paypal betalings løsning?
Mvh Brian Jørgensen
Svar
Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk
Tilmeldt 29. Nov 10
Slettet Bruger
Skrevet
10-04-2009 kl. 13:20
Svar
PBS??? Det er en udenlandsk side og retter sig alene til et marked , hvor paypal er særdeles udbredt!
Henrik
Svar
Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Brian Jørgensen
Skrevet
10-04-2009 kl. 13:29
Svar
Jeg kunne jo ikke vide at det var en udenlansk side, men det kunne jo være du ville have betaling via VISA. Men hvis Paypal er OK, så er har man det at gå ud fra i søgningen.
Mvh Brian Jørgensen
Svar
Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Du kan godt betale med VISA på paypal :P
Paypal er verdens største formidler af online betalinger og for den sags skyld også visa betalinger vå vidt jeg erindre.
I forhold til Joomla og bannermanagement så tror jeg stadig at jeg ville anbefale openx og så et satelit site til annoncører.
Svar
Tilmeldt 29. Nov 10
Slettet Bruger
Skrevet
10-04-2009 kl. 13:45
Svar
Hej Ronnie!
Sidder og ser på Openx-løsninger nu.
Spørgsmålet er afledt af at en partner fandt den omtalte extension på nettet - men kan selvfølgelig ikke huske hvor eller navnet på den!!![:'(]
Henrik
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Tilmeldt 29. Nov 10
Slettet Bruger
Skrevet
10-04-2009 kl. 14:00
Svar
Tak - første sted jeg søgte uden held!
Henrik