Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tilbud på en webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Jun 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften siger, så søger jeg tilbud på en webshop.

Jeg er kommet så langt at jeg meget snart vil have åbnet min egen webshop, derfor vil jeg høre nogen af jer Aminoer om i kan komme med et tilbud på en sådan.

Det jeg søger er en forholdsvis simpel webshop, som jeg selv kan gå ind og rette/tilføje informationer eller varer (tror måske det er det man kalder Admin-login??).

Mine varer er primært ski/snowboard briller, tøj osv. osv. Men om sommeren er det mere streetwear, t-shirts, sweatshirt, accessories......................

Skriv til bressay@gmail.com, eller herinde hvis i kan komme med et tilbud.

Jeg ved ikke om der er brug for flere informationer, ellers må i meget gerne skrive :-)

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 22:58

Er det en B2C webshop med dankort betaling eller en B2B webshop med efterfølgende udsendelse af faktura?

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra København N
Tilmeldt 9. Apr 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:03

Hejsa.

Har du overhovedet prøvet at google det ? Der findes jo en milliard udbydere hvor du kan leje webshops pr. mdr., og bare føre dine produkter ind.

Vh. Ditte

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 23:10

Ditte:

Hejsa.

Har du overhovedet prøvet at google det ? Der findes jo en milliard udbydere hvor du kan leje webshops pr. mdr., og bare føre dine produkter ind.

Vh. Ditte

Måske netop derfor at man søger råd herinde.

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:10

Hej

Så er DanDomain webshop måske noget for dig, vi har lavet seuf.dk som er designet og opsat i en Dandomain webshop

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Jun 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 11:01

Tak for svarene, og tak til alle der har mailet.

- og undskyld jeg først svarer nu :-) Har været på en forlænget weekend her i påsken.

Det er en webshop med dankort-betaling, eller måske paypal-betaling til at starte med, da jeg har hørt det er billigere.

Grunden til dette skal være en billig webshop-løsning er fordi det er kun en hobbyforretning til at starte med.

Så jeg starter i det simple og billige, og så må jeg se hvordan tingene udvikler sig.

Jeg har ikke prøvet google, da jeg ville give alle Amino'erne chancen for at byde ind. Store som små firmaer.

Jeg skal til at læse alle tilbuddene jeg har fået pr. mail, og derfor har jeg endnu ikke fundet en løsning på dette. Så hvis du/i har et tilbud, så send gerne en mail :-)

Håber i har haft en god påske.

Tilmeldt 30. Mar 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:07

Prøv evt. at søge på webshop på amino. Så finder du masser af tråde som denne, og en masse links til diverse webshop udbydere :-)

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 11:09

Jeg vil også anbefale Dandomain's shopløsning,  de har god struktur, nem backend interface, SEO venlig.. og god telefonsupport :)

M  dfdf

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 21:17

Vi hos Aboutweb.dk kan tilbyde dig en lejet shop for 89kr pr måned x moms.

Ønsker du et UNIKT WEBSHOP DESIGN så laver vi også dette til en super pris

Mvh Thomas - Aboutweb.dk

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 21:23

Woops glemte lige.

Og jeg kan kontaktes på thomas@aboutweb.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)