Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det at have en fodbold portal og hvad er teknikken bag?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "thelonely" .... du er nu ikke helt alene Smile

Du er mer end velkommen på www.voresfodbold.dk som almindelig blogger eller som en form for redaktør. Voresfodbold er en lille ny fodboldblog med få mennesker omkring. Vi kunne bestemt bruge en ildsjæl der skriver kvalitets sportsartikler. Her har du faktisk mulighed for at være med til at skræddersy siden med nye ideer og tiltag og på den måde få medejerskab af siden.
Kan det på sigt ligefrem give reklamekroner ja så er de selvfølgelig også dine!

Der er en meget aktiv bruger som bl.a. udgiver artikler i Goal og vi har også indlæg fra en journalits fra Information - så du vil ikke være alene med de gode artikler Smile

Håber du har lyst til at deltage.

Hvis du IKKE ønsker at være med men ønsker din egen side kan jeg også hjælpe - da det er mig der har lave voresfodbold!

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 10:04

Hej Rikke

Meget spændende at høre om jeres portal. Var det kunsport.dk du omtaler? Som er stoppet igen? Synes ellers ofte jeg så og hørte medierne omtale at de havde nyheden fra kunsport.dk  Også på teksttv stod der nogle gange at kunsport.dk rapporterer osv. Men det er måske ikke den side?

MVH
Hans
En nysgerrig der selv går med nye tanker :)

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 10:45

Kunsport.dk blev ikke stoppet, men derimod opkøbt af Tipsbladet -som så senere valgte at lukke sitet.

/Shock

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 12:46

hej med Jer,

Ja, det var kunsport.dk. Og ja, vi havde rigtig mange historier der blev citeret i andre medier. Vores dækning var fænomenal (hvis jeg selv skal sige detStick out tongue). Men brugerne er svære at rykke, når først de har et favorit-site....og vi lærte hen ad vejen, at det ville koste alt, alt, alt for mange ressourcer at rykke dem over til os - i fx. markedsføring etc.. Så vi endte med at sælge sitet til Tipsbladet...som ganske rigtigt senere integrerede det i deres eget site og lukkede kunsport.dk ned.
Det ærgerlige er jo, at man tjener ingen penge på at de andre medier tager vores historier....

Tilmeldt 19. Mar 07
Skrevet kl. 20:15

Hej Rikke

Tak for svar, og tak for stor åbenhed omkring tallene. Jeg brugte også gerne siden, og fandt den faktisk rigtig god! Blev lidt ked da det gik galt. Men hvad var egentlig jeres indtægter? Som jeg erindrer det var der ikke mange reklamer på siden? Men jeg gætter på at manglende indtægter også var årsagen. Vil du evt ud med hvor mange daglige besøg siden havde?

Og har du evt. en mail jeg må skrive til? Jeg har et nyt projekt i tankerne som du måske med den baggrund du har kan bidrage med god viden og erfaring, og evt. deltage. Foreløbig er tankerne meget løse, lige kommet på dem i påsken, så skal lige have dem gennemarbejdet lidt i hovedet. Men ville da gerne lige sende nogle tanker din vej.

Mvh
Hans Pedersen
hkp@tdcadsl.dk

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 13:14

Hej Hans,

Du er velkommen til at smide dine tanker på mailen - jeg vil meget gerne bidrage med hvad jeg kan. rikke@champsdesign.dk

/Rikke

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:41

Jeg har lige lidt løse ideer omkring problematikken med et sportsportal (bare for sjov :-) )

Hvis det største problem, er at brugerne i forvejen har deres favorit sites, så var det måske en ide, at lave portalen som en slags Facebook applikation, det er der i forvejen rigtigt mange brugere der har som favorit site.

Der også en række spændende muligheder, både for viral udbredelse og mer værdi for brugerne. F.eks. kunne man gøre det muligt for brugerne at vælge en klub de er fan af, og så sende beskeder deres venner når klubben slår vennens klub. Evt. med et citat.

Der er rigtigt mange muligheder! Evt. kunne man også lave noget med Twitter.

Tilmeldt 19. Mar 07
Skrevet kl. 21:04

Jeg kan ikke rigtig se hvordan man skulle kunne lave en ordentlig sportssite på facebook, eller lignende sider. Men det er nok bare mig :)

Rikke, kan se dit indlæg er et af dem der er forsvundet, godt jeg fik det på mail også :) Men jeg har sendt dig en mail med detaljer om mine tanker. Ser frem til at høre lidt kommentarer :)

MVH
Hans

Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 21:57

Hej Casper

Jeg har lige investeret i en polsk fodboldportal som rykker afsted med 300.000 besøgende om måneden, forskellen på denne her ar bare at medlemmerne selv kan danne deres hold og købe spillere.. det skal lige siges at det indtil nu er ganske gratis og jeg har egentlig bare købt portalen for at kunne sende nyhedsmails ud til alle medlemmerne.

Men på sigt kunne der måske komme en fornuftig forretning ud af det, jeg har lige indgået aftale med liga portalen Lech som har til huse i Poznan, de har over 50.000 medlemmer og mere end 1 milion besøgende om måneden.

Har i overvejet at tilbyde jeres medlemmer spil på jeres portal? hvis ja så kunne vi måske brygge en suppe vi begge kunne have gavn af.

Med venlig hilsen

Henning Clausen

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)