Hej Aminoer Hvad koster det at have en Fodboldportal som bold.dk, 442.dk, indkast.dk og Totalbold.dk? Jeg tænker på engangsbeløb, månedlig drift og vedligeholdelse(f.eks. hvis man skal lave ændringer i designet). Jeg er nemlig ret utilfreds med de nuværende. De har mange gode nyheder, men der er ikke så meget kvalitet. Det virker som om at de vil have ALLE ligaer med og det går ud over dybden. Den eneste side som jeg vil hylde er 442.dk med deres videoreportager. Desværre har de ikke så meget andet. Jeg tænkte lidt på at købe en lille hjemmeside selv. Mest så jeg har noget at lave, da jeg trænger til at bruge hjernen lidt og holde skriveevnerne ved lige. Kvalitet fremfor kvantitet. Og hvad er teknikken bag? f.eks. nyhedsteknikken og kender i reglerne for at hente nyheder fra andres sider? Jeg er lidt interesseret i prisen, da jeg ikke selv kan lave en hjemmeside, så den skal købes udefra. Forresten, hvor mange unikke besøg skal man op på for at kunne tjene lidt penge på det(jeg snakker ikke om overskud, men snarere så det kan hjælpe lidt i vedligeholdelsen, hvis man f.eks. kan tjene 100kr om måneden er det jo bedre end slet ingen penge.) Jeg har flere spørgsmål, men jeg tager det lige stille og roligt. Vil være rart hvis der var nogle som havde nogle inputs til priser osv. (Edit)Angående hjemmesiden. Hvis man selv tegner den(designet) hvad vil det så koste at få en til at lave koden bag hjemmesiden? Er det billigere at gøre det eller vil det være bedre bare at komme med forslag og så lade webdesigneren selv stå for det? Jeg har nemlig allerede tænkt over en stor del af designet. |
Hej thelonely,
Ja det er jo svært at svare på hvor meget det koster. Men du skal bruge et script som eks. http://www.vivvo.net/,, eller få et programmør til at lave et specielt tilpasset dig. Vælger du Vivvo kan du evt. finde en designer her på Amino som kan hjælpe dig med at lave et fedt design.