Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontaktform til website søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 105
Fra  erikback.com Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en der kan programmere en kontaktformular til mit website. Gerne i php. Jeg bruger iWeb til at opdatere mit website, så det skal være en formular der tilkaldes via iWeb, men som ikke ligger i samme mappe som mit website, da det ellers vil blive slettet ved hver opdatering.

Giv et tilbud. - jeg bytter gerne med en behandling eller to i klinikken.

Se på www.sulcus.dk

Pt. benytter jeg en service der har lagt reklame ind ved kontakt og det føler jeg ikke er optimalt.

Mvh. Erik Back

Mvh. Erik Back, ekspert i blogging. Hjælper med content, mailinglister og personlig branding

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 10:27

Du har ikke overvejet at skifte til et CMS? Så du slipper for at være afhængig af iWeb?

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 10:33

Hej

VIlle også foreslå at du lavede siden om med CMS, men kan godt lave en kontakt formular til dig :)

Skal den bare ligne den du allerede har, eller skal den være mere speciel?

Du kan sende en mail til: krii08@hotmail.com

MvH Kristoffer

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 12:21

Hej Erik..

Jeg bruger selv Iweb, så har en  html formel til en kontaktformel.. hvis du stadig har brug for den kan du skrive til mig: AndersGericke@gerickedesign.dk

Med Venlig Hilsen

Anders Gericke

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:08

Jeg er selv udvikler men kan godt lide at spare mig selv for arbejde.

Til min kærestes side (www.nalou.dk) har jeg brugt en formular bygget hos Wufoo og indsat den i en IFRAME

www.wufoo.com

Det er sindsygt let at lave sine egne formularer, så du kunne jo prøve at bruge 10 minutter på det selv og se om du ikke kunne spare at skulle frem med pungdyret Stick out tongue

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 08:24

Hej Erik,

Vi kan hurtigt få lavet dig en kontaktformular og sat den op på din side. Mail mig gerne på nikolaj@standoutdesign.dk eller ring 2152 4692. Jeg er ved telefonen det meste af dagen i dag:-)

God Påske.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)