Hejsa Som jeg har skrevet i en anden tråd, er jeg i gang med at realisere en ide om webhosting. Her er det jo en masse jura, der skal overholdes. Først og fremmest er jeg interesseret i at lave forretningsbetingelser for erhvervsdrivende og forretningsbetingelser til private. Jeg er selv i gang med at støve nettet igennem efter jura, som skal med i forretningsbetingelserne, men jeg vil gerne have inputs fra kyndige, som kan hjælpe mig på vej til at få forfattet de rigtige betingelser. Hvad skal jeg tænke på? Er der nogle, der har kendskab til konkrete udfærdigede betingelser, som jeg kan læne mig op ad, bår jeg selv skal udfærdige betingelserne? På forhånd tusind tak!! |
webhosting - jura
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
|
Hejsa Du må gerne bruge vores som inspiration. Vi skulle af med 27000,- Knapper dengang vi fik dem lavet (jeg er stadig målløs over prisen) Så jeg vil gerne give dem videre til alle dem der ikke har råd til at betale en advokat til det. Husk at lave en Search and Replace på ABAKOMP med dit firmanavn ![]() Hilsen |
Hejsa RandomAccess Tusind tak for dit tilbud..det vil jeg meget gerne..hvordan kan vi gøre det? Jeg er hjemme igen fredag aften.. |
Hejsa Ups - det var vist lige et dumt spøgsmål til RandomAccess - sorry.. |
Helt ok ![]() Jeg har det oxo nogle gange med kun at læse hver tredje sætning. Eller som en venlig person her sagde til mig da jeg besvarede noget som allerede var besvaret. "Det må være varmen, den døjer vi alle med". ![]() Btw.. du skal nok også lige sammenligne med din leverandørs Salgs og leverings betingelser. Hvis du mangler noget i dine som han har i sine .. så er det dig der hænger på den over for kunden. Hilsen |
Yep.. har det hele.. her er nogle MSN: Markus Loong Brandt ICQ: 5984055 |
Markus: jeg tror jeg bliver nødt til at have din msn mailadresse - jeg kan i hvert fald ikke få det til at virke ellers.. |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)