Hej alle Amino'er Jeg har ikke nogen idé om, om det her indlæg er helt hen i vejret eller ej, men syntes det skulle have en chance. Landet ligger sådan at jeg jeg i øjeblikket er ved at færdiggøre min gymnasieeksamen, sidste år lavede jeg i løbet af et projekt kaldet "Projekt egen virksomhed" (Tror vidst stadig der ligger en tråd herinde omkrind det) en manuel skruelågsoplukker. Oplukkeren er tænkt til ældre/svage mennesker som kan have svært ved at åbne skruelåg, men samtidig er der lagt rigtig stor vægt på designet. Da projektet startede var det egentlig planen at vi skulle hive vores 12-taller hjem (Hvilket vi gjorde Prototypen virker egentlig ret godt, men lidt justering vil nok være på plads. Jeg ved selv hvor der skal handles og kan hjælpe til med det. Jeg ligger her nogen billeder samt den rapport vil afleverede med produktet, hvis nogen har uddybende spørgsmål så skyder i bare løs. Billeder: |
Utroligt!
Jeg ville have forventet at nogen ville elske at få sådan en ide/produkt landet lige ned i skødet uden at skulle gøre andet end at få den afsat. Men der tog jeg muligvis fejl.
Har du ikke fået nogen henvendelser på dette indlæg endnu?
Med venlig hilsen
Flemming