Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kalder alle fitness interesserede :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fitness-folk

Jeg har fundet 2 fitness produkter, som vi har fået tilbudt enerettighederne til her i Danmark. Umiddelbart virker de smarte nok, men er det mere "nice to have" end "need to have" og hvorvidt der rent faktisk er et marked for dem - det har jeg sgu svært ved at vurdere. Hvad siger fitnessfolket? Jeg ved der er et par stykker herinde der er i fitness-branchen. Tror I på muligheden for:

Rowbike - en rocykel. der træner de samme muskelgrupper som en romaskine / robåd. Fordelen er at du får rotræning på land. PAssende til både ro'ere og fitnessentusiaster. Pris i omegnen af 8.000,-

StepBike - en step-cykel. Alle pigerne i fitnesscentret elsker jo at trampe rundt på en stepmaskine, men vil de også tage stepmaskinen med ud på cykelstien?? Pris ca. 4.500,-

Lad mig få jeres dom - også selvom den er urimelig hård :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 17:32

Jeg tror måske ikke at der er det store marked for salg af fitness udstyr i det hele taget i Danmark, men det er så kun hvad jeg TROR, jeg har ikke den store indsigt i salg og handel endnu da jeg er hel ny i faget... Men når man tænker på at man for xx antal kr om mdr kan være medlem af diverse fitnesscentre, hvor der stort set er alle kredsløbsmaskiner + vægte. Men da dine produkter jo er forholdsvis dyre kunne man måske lave forskellige klubber, hvor folk f.eks. fik xx % rabat ved at købe dem igennem klubben, Også ville det jo også være smart med klubber så folk kunne Cykle/ro sammen, lidt ligesom de klubber med stavgang. sådan at de fik et sammenhold, og så kan de jo også lokke andre med i klubben, og på den måde får du solgt mange flere af dine produkter.

Men igen jeg er helt ny i faget, og det var kun min mening.. Håber du kan bruge det til noget

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 19:32

Hej Morten

Ville ikke bruge nogen af dem som træning. Kan bedst lide Stepbike.

Men det er et showoff produkt, på linie med stavgang og stylter.

Tænkte på om de er godkendt til off. trafik.

Fra Tune
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 20:01

Jeg ville nok personligt ikke bruge dem , men de ser da sjove ud. Prisen den er vel nok ok set i forhold til mange andre cykler..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:02

Jeg tror ikke kun det er til stavgang.

Jeg har set den rocykel og den ser bare sjov ud og stepbiken kunne også sagtens bide sig fast.

Jeg ved ikke hvordan man gør eller om man kan, men tv2 er helt vilde med at vise hvordan man taber sig og vise produkter frem. Måske du kunne komme i goaften Danmark og vise dem frem?

Hvis det ikke lige var for prisen, så kunne jeg godt finde på at købe dem begge, bare for at kunne gøre noget andet end at cykle og løbe, ikke at jeg siger de er dyre, men jeg har bare ikke midlerne til sådanne produkter

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:32

Hej alle

Tusind tak for jeres respons. Jeres svar bekræfter lidt min egen opfattelse. Det er sjove produkter, men ret unikke, og den reelle efterspørgsel er derfor svær at vurdere.

Jeg har nu været i nærmere kontakt med den europæiske distributør af Stepbike. Meningen var at de skulle sælges engros igennem fx fitnesscentre etc. Det er der jeg tror de vil have størst succes - da målgruppe jo netop er fitness interesserede.
Efter en nærmere dialog med Stepbike er vi nået frem til at der nok ikke er den store fremtid i disse produkter fra vores side. Avancen er simpelthen for lav - især når man tænker på at det er et helt ukendt produkt, og der derfor skal bruges utrolig mange ressourcer på at markedsføre / promovere det.

Mht. rocyklen, så startede dialogen med firmaet fint, men pludselig stoppede de med at svare. Underligt.

Tak for hjælpen - det er fedt at man kan få respons på produktideer inden man hiver containere hjem :)

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)