For det første et interessant produkt. Jeg har været på jagt efter så'n noget i lang tid. Jeg synes du skal adskille Sisseline.dk og Wristease mere ad. Det kan godt være, at du har et ben i begge lejre, men hvis Wristease.dk bare er en informationsside om produktet, så er sisseline.dk bare en forhandler af produktet. Som en anden herinde var inde på, så skal produktet vel ud i alverdens butikker og sælges til ergoterapeuter, sportsbutikker, computerforhandlere, etc. og hvis du på hjemmesiden fra starten af siger, at vores (wristease.dk's) webbutik er sisseline.dk, så Slet iøvrigt alle de linjeskift nederst på kontakt-siden - det skaber unødvendigt scroll. På wristease.dk er produktet vist i 3 forskellige farver, sort, hvid og lyserød, men når jeg kommer over på sisseline.dk kan jeg umiddelbart kun vælge sort - kan man få produktet i flere farver? og hvilke farver kan man vælge? Desuden, så aner jeg ikke om mit håndled er størrelse Small, Medium eller Large - det har aldrig været nødvendig for mig at oplyse om min størrelse, når jeg stod i en sportsbutik og skulle have et par svedbånd. Så en lille tabel over størrelserne og hvordan det måles vil være nyttigt. Bedste hilsner |
Niklas:Det vil jeg normalt heller ikke mene, men at komme over på en lyserød børnetøjsbutik syntes jeg er lidt langt over i en anden boldgade.
Helt enig!
Produktet har intet at gøre der. Det er ødelæggende både for produktet, men også usmart for sisseline.dk at have liggende. Man må ligesom vælge om man vil det ene eller det andet.
Mvh Flemming