Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad syntes i om min nye site/produktet er ginialt

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

ville høre hvad i siger til min nye side, samt produktet?

ønsker alt feedback

thomas

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 15:17

Øhh, ville hjælpe med en adresse...

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 15:20

konceptet er genialt, men jeg tvivler på at du kommer til at tjene ret meget på det. På den anden side kan man vel heller ikke forvente meget mere med den arbejdsindsats der skal lægges...

Wink

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 15:23
Tilmeldt 23. Mar 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 15:27

Kristoffer:

Øhh, ville hjælpe med en adresse...

Se hans tag, jeg formoder at url adressen er det omtalte koncept.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 15:28
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Regner med at der er tale om wristease.dk?

I så fald er jeg meget intresseret i produktet, jeg har selv musseskade, men der er flere ting der springer i øjnene for mig, for det første "Wristease ® er den nyligt patenterede ergonomiske" jeg er ærligt talt pisseligeglad med om i har registreret varmærket eller om i har patent på den, det er KUN noget der skræmmer mig som forbruger væk. Oplys kun forbrugeren om de ting der er relevante for ham, så kan i skrive i bunden af siden at det er et rigistreret varemærke og at i har patent på produktet.

Hvorfor skal jeg over på en hel anden webshop som sælger børnetøj for at købe produktet? Det tør den almene forbruger ikke! Virker meget uprof.

Derudover mangler i også et vigtigt punkt (jeg kunne i hvertfald ikke finde det) HVORFOR hjælper jeres patenteret varemærkeregistreret produkt forbrugeren?

Bare lige mine 5 cent ;)

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 15:39

hejsa

jeg syntes nok jeg har fortalt hvad den hjælper imod især museskader, ømme håndled og strækninger op i albuen.

egentlig er siden lavet fordi jeg har fået agenturet på den i hele europa, og er derfor en informations side, men vi har også siden hvor du bliver linket over for at købe den, og det var for ikke at skulle til at oprettes ved pbs igen med en side.

men kan godt se det måske forvirrer, men har skrevet at du bliver stillet over på sisseline.dk

men kan sige den er blevet godt modtaget, for den er meget simpelt men den hjælper meget, jeg har aftaler på plads med en i australien og er ved at forhandle med en fra polen men mangler nogle i de andre lande som vil forhandle den som importør. 

hilsen

thomas

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 15:44

Hej thomas

Jeg håber i får noget salg i gang, jeg er selv 100% inde for målgruppen, men som skrevet ville jeg ikke købe den, føler mig ikke tryg og sikker på at produktet er pengene værd.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 15:47

selvstændig38:

egentlig er siden lavet fordi jeg har fået agenturet på den i hele europa, og er derfor en informations side, men vi har også siden hvor du bliver linket over for at købe den, og det var for ikke at skulle til at oprettes ved pbs igen med en side.

men kan godt se det måske forvirrer, men har skrevet at du bliver stillet over på sisseline.dk

men kan sige den er blevet godt modtaget, for den er meget simpelt men den hjælper meget, jeg har aftaler på plads med en i australien og er ved at forhandle med en fra polen men mangler nogle i de andre lande som vil forhandle den som importør.

Nu ligger Australien jo ikke i Europa - har du agenturet i hele verden?

Anyway, så er der intet galt i at have en info-side og linke til de, der videresælger dem til forbrugere. Det ville jeg også selv gøre, så thumbs up der.

Der må være masser, der kan være interesserede i dit produkt. Har du kontaktet ergoterapeuter og lignende, som kunne have interesse i at sælge dem? Hvad med at få en lang række aftaler i hus med andre webshops og fysiske butikker ligeledes? Den skal jo ud overalt for at blive solgt i større kvantiteter.

Med venlig hilsen

Flemming

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 15:49

Flemming1970:

Anyway, så er der intet galt i at have en info-side og linke til de, der videresælger dem til forbrugere. Det ville jeg også selv gøre, så thumbs up der.

Med venlig hilsen

Flemming

Det vil jeg normalt heller ikke mene, men at komme over på en lyserød børnetøjsbutik syntes jeg er lidt langt over i en anden boldgade.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)