Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TV Licens - skal man betale både til DR og Boxen samtidig ????

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg spørger bare, om man skal betale TV licens til Danmarks Radio og samtidig Boxen som overgår i efteråret ??

Hvem ved noget!!

mvh

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 12:29

Du skal vel stadigvæk betale "medie licencs". det dækker ikke kun tv mere men mobil internet osv hvis jeg husker rigtigt?

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 12:51

Lanther:

Jeg spørger bare, om man skal betale TV licens til Danmarks Radio og samtidig Boxen som overgår i efteråret ??

Hvem ved noget!!

mvh

Der skal betales licens, du ser jo også stadigvæk DR bare digitalt.

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 13:10

Som alle ved, overgår distributionen af danske kanaler til Boxen fra efteråret og så vil det være mærkeligt, at man skal betale 2 steder, for at se DR 1 + DR 2 + TV2

mvh

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 13:13

Jeg ringede til Boxen og fik svaret at det skal man, jeg spekulere også selv på at bruge dem.

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 13:21

Kunne godt ligne skjult ekstra betaling for at kunne se TV

mvh

Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 13:39

Uden at kende Boxers produkt særligt godt, tror jeg, du kan sammenligne det med når du modtager kabel-tv. Der indgår DR og TV2 jo også sammen med andre kanaler, men skal selvfølgelig stadigvæk betale licens.

Så vidt jeg kan se, giver Boxer mulighed for at modtage ekstra kanaler (f.eks. Discovery,  TV2 Film, TV2 News etc.), du ellers ikke ville kunne modtage med din husantenne. Hvis du kun ønsker at se DR og TV2 er det billigere blot at købe en digital modtagerboks, hvorved du ikke vil have andre løbende udgifter end licens.

Med venlig hilsen,

Christian

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 14:30

Netop, men jeg erindrer, at når DR1 digitaliseres i efteråret, var det netop Boxer der vandt kontrakten med at sende signalerne ud digitakt for DR1 og så ville det netop være underligt, hvis vi alle skulle betale almindelig medielicens samtidig med an afgift for at få signalerne via Boxer, eller er der noget jeg har misforstået?

mvh

Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 14:38

Jeg kan godt se at det er forvirrende.

Du kan modtage signalerne uanset om din digitale modtagerboks er fra Boxer, indbygget i dit fjernsyn eller fra hvilket som helst andet firma (mener du kan købe dem for et par hundrede kroner).

Du skal kun betale Boxer, hvis du ønsker nogle af de ekstra kanaler de tilbyder.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 14:55

Hej

Må lige komme ud med dette...

MEDIE LICENS = SKJULT SKAT

Troede sku da at vi havde en borgelig regering!!!

Og så kommer lige en lille sidebemærkning, nu har jeg to mobil telefoner i hvert sit firma - skal man så betale 2 x medie licens??? har ikke sat mig 100% ind i tingene.. nogen der kan svare på det?

Bendtsen

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)