Til Amino brugere som har behov for hjælp fra en bogholder, til udarbejdelsen af regnskabet for 1. kvartal 2009 (momsregnskabet), giver vi 10% rabat på vores ydelse AKUT bogholder.
Rabatten på 10% forudsætter at opgaven bestilles inden 30. april, således bogføringsarbejdet kan planlægges i god tid inden deadline for momsindberetning den 2. juni.
Min kone er muligvis interesseret i at få jer til at lave regnskabet i hendes enkeltmandsvirksomhed. Vi har downloadet prisberegneren fra jeres hjemmeside og kan se at I umiddelbart er billigere end vores nuværende bogholder. Regnskabet er lavet i et program der hedder Summasummarum som ikke er online. Jeg kan se at I arbejder sammen med kunder i hele landet ved hjælp ad online regnskabssystemer. Vil I kunne hjælpe med min kones regnskab i Summasummarum selvom vi bor i sønderjylland og I kun har kontor i Århus og Nordjylland.
Det er rigtigt at vi samarbejder med kunder fra hele Danmark via internetbaserede regnskabssystemer (e-conomic).
Vi samarbejder også med enkelte kunder fra Sjælland via Summa Summarum. Det foregår proceduremæssigt således at kunderne sender deres bilag til os. Vi bogfører bilagene i Summa Summarum, som er installeret på vores computerer. Når alle bilag er bogført sender vi kunden en data fil med en sikkerhedskopi af regnskabet, som kunden kan indlæse i Summa Summarum på sin egen computer og efterfølgende se alle nye posteringer i regnskabet.
Det vil sige at vi vil med glæde hjælpe din kone med hendes regnskab, selvom i bor langt væk og bruger Summa Summarum.