Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du købe ydelser/produkter af Amino''er?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino''er!

Her er et lille spørgsmål af almen interesse:
 
Hvis du har brug for ydelser/produkter til din iværksætter virksomhed, hvor starter du så med at søge?
 
 
 
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant spørgsmål, dog tror jeg det er meget svært at sige, personligt ved jeg nogenlunde hvilke folk der er herinde, eller ihverfald hvilke folk der er aktive, og derved også hvad de laver.

Så hvis jeg nu havde brug for noget spamfilter ville jeg nok henvende mig til Hr Thorborg, hvorimod hvis jeg skulle bruge en leverandør/grossist af tøj ville jeg nok google mig lidt frem først, og derefter stille relevante spørgsmål herinde.
 
Telefonbogen/krak vil nok blive brugt når det er et lokalt firma man er ude efter.
 
Altså konklusionen må være at jeg vælger alt efter hvilke ydelser/produkter jeg er ude efter 
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu gik mit svar nærmere på overskriften til afstemningen end til trådens emne - de er lidt modstridende :)

> Vil du købe ydelser/produkter af Amino''er?
Hellere end gerne - både sælge, købe, bytte og hva der ellers skulle være af muligheder. Dog ville jeg nok ikke prioritere det over en anden sælger bare på den baggrund at der var tale om en Amino bruger.

> Question: Hvor starter du med at søge produkter/ydelser?
Som Martin afhænger det helt af produkt, men hvis jeg er på bar bund vil det oftest være Google... Min telefonbog samler støv og jubii.dk har jeg ikke set i meget lang tid.
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg søger oftest efter pordukter og ydelser via google og msn.

Jubii.dk bruger man ikke længere (de har jo ingen Martin Thorborg længere, skrevet med en meget sjarmerende stemme).

Nej det er en joke

Amino er deriomd det første sted jeg søger gode kontakter og rådgivning.

mvh
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)