Når vi sender emails fra vores kundeservice, så vil jeg gerne afslutte mailen med et billede af kontaktpersonen samt vores logo og et billede af vores håndskrevne underskrift. Jeg regner med at samle det hele i en .jpg fil som vi indsætter i bunden af emails. Men.... er der nogen der har et forslag til hvor langt sådan et billede må være? Der er jo forskel på folks skærmopløsning, og bruger man fx outlook så har man tit både mapperne og afsende stående til venstre for teksfelterne. Så hvor meget plads er der til et billede i signaturen? Er der nogen tommelfingerregel for dette?
Husk at der er en stor risiko for at billederne ikke bliver vist, eller bliver filteret fra.
Mvh Brian Jørgensen
Hej Brian
Ja jeg ved godt at der er en risiko for at folk ikke kan se billedet, eller at det bliver sendt med som en vedhæftet fil. Det gør ikke så meget, for billedfilen er jo ikke vigtig for indholdet i mailen. Det er for at forstærke kendskabet / troværdigheden til vores virksomhed.