Håber herigennem at finde hjælp til at få lavet en prøvekollektion af baby/ børnetøj. Basislinien består af 19 modeller plus "løsdele". Jeg forestiller mig at prøvekolletionen, eller dele heraf, laves i str. 12 mdr. Kvaliteten skal være god, gerne økologisk, evt. fairtrade (og alt det gode!) men samtidig til en god pris. Grundmaterialet forstiller jeg mig er en formfast bomuld. Gerne i en fin rib. Der skal evt, laves gummitryk eller lign. på alle dele. Jeg regner med at lave endnu en kollektion som jeg får brug for at få lavet prøver på. Uden at vide noget om hvilket produktionsniveau jeg får brug får efterfølgende, håber jeg at kunne finde en producent der både vil kunne levere små mængder (5 - 10 stk. af hver model) samt større mængder forholdvis hurtigt. Udgangspunktet er order on demand. Jeg har brugt samme grunddesign i flere modeller, hvilket letteregør konstruktion, graduering og produktion. Leveringsdygtig i detaljetegninger med teknisk info efter behov. Alt laves i illustrator efter "menneske" model men er ikke målfaste. Håber nogen kan hjælpe mig igang!! Email evt. til mig på inmemo@live.dk Gitte .
|
Hej Gitte,
Jeg har min egen kontruktionsvirksomhed hvor jeg sammen med min kompagnon både laver produktionsklare mønstre samt syer prototyper og samples op for designere. Vi har værksted i København.
Vores kompetencer er:
- Konstruktion i CAD-cam/PAD system af alt inden for beklædning
- Arbejdstegninger i Illustrator
- Graduering i CAD-cam/PAD system
- Udarbejdelse af målskemaer
- Produktionsdokumentation
- Opsyning af salgsprøver og prototyper
- Hurtig og sikker levering i høj kvalitet
Hvis dette stadig har interesse er du velkommen til at kontakte mig på tlf: 61700167 eller info@preproduction.dk.
Du kan også tjekke vores hjemmeside ud på www.preproduction.dk
Med venlig hilsen
Nanna Strandgaard