Værsgo at kigge ind, jeg har lavet den som en gruppe og nogle har valgt at melde sig ind. Jeg tænkte det sådan, at hvis 1/3 del af befolkningen ligger derinde så er det en utrolig mulighed for at få eksponeret sig, vel at mærke at man får gjort opmærksom på den.
Synes der er for og imod, men hvad er jeres erfaringer, hvad virker bedst - fangruppe eller firma profil - er der også noget med at det kan hjælpe på søgeoptimering og have godt gang i sådan en side, eller er det mig der er helt ved siden af her?
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg har ikke en egentlig firma facebookside, men jeg har en side, som knytter sig til udgivelsen Iværksætter 2009, og for at gøre det attraktivt at være i gruppen, lægger jeg ind imellem oplysninger og forskellige tilbud ud.