Hej igen
Jeg skulle lige være færdig med det jeg er bedst til, nemlig at planlægge dagens handler, UHA DA der var nogle der kom op af stolen.
Godt!!
Jeg besvarer gerne alle de spørgsmål I måtte have, men helt ærligt, så er der jo ikke stillet nogle direkte spørgsmål til hvad det er vi tilbyder.
· Der er en enkelt der har bemærket at vi er et S.M.B.A. hvilket er helt korrekt, men firmaet Traderslounge Limited, er et engelsk selskab med et dansk repræsentations kontor, som vi altså har valgt at have i et S.M.B.A.
Det er i øvrigt lidt ligegyldigt hvordan vi melder os ud, fordi der er ingen af jer, der nogensinde kan få et økonomisk mellemværende med Traderslounge eller nogle af vores selskaber.
Langt de fleste services vi tilbyder er helt gratis og de ganske få ting vi sælger har så lille en værdi, at det må betegnes om rent symbolsk.
· Af ovenstående fremgår det så også at vi IKKE tager imod jeres penge, vi har ingen investerings puljer i kan skyde penge ind i, eller andre mærkelige konstruktioner hvor man ikke aner hvad der sker med jeres surt opsparede skillinger.
Så kan I med rette spørge hvad er så jeres formål med at skrive disse ”fantasi linier”?
Formålet var at få opmærksomhed fra folk der har den samme interesse som vi har, for på den måde at skabe et sundt og solidt netværk, som modsvar til alle disse useriøse programmer der er derude, det var mest ment som en provokerende indledning til et mere holdbart netværk.
Jeg husker rigtig nok, at der engang var en der sagde til mig at man ikke kan starte et bekendskab med et los i røven, men rigtig mange af mine gode bekendskaber og også et par gode venskaber, er netop startet på et los i bagdelen, så jeg vil vælge at tror på at det godt kan lade sig gøre.
Jeg har faktisk ikke tidligerer fået så megen respons på noget andet jeg har skrevet, så noget har det da gjort, og på vores hjemmeside har der været flere henvendelser fra folk, der har spurgt præcis til, hvad det er vi tilbyder.
Jeg bemærker også at der er en enkelt der syntes at der er mange stavefejl og grammatiske fejl på hjemmesiden, det er sikkert rigtigt. Vi er 4 partnere der, på trods af vores efternavne, ikke har brugt dansk i det daglige i rigtig mange år, faktisk er et par af os opvokset med et andet 1. Sprog (engelsk), så vi er opmærksomme på det og retter det når vi støder på det, men tak alligevel.
Nu til den mere vanskelige del, hvordan kan det lade sig gøre at producere de fantasi tal vi refererer til, når vi end ikke tager i mod jeres penge?
Jeg har igennem 20 år handlet på de internationale markeder, commodity og forex markederne, og har derigennem opnået en ganske betydelig erfaring, og som alle andre gode håndværkere, så er jeg stolt af mit arbejde, derfor vil jeg gerne dele det med andre der har de samme interesser, eller som kunne have det.
Dette drejer sig ikke om penge, som sagt, så er de fleste af vores services helt gratis, men i sidste ende skal det naturligvis føre til at I kan få noget rigtig godt ud af markederne, på jeres egne betingelser.
Jeg har den filosofi, at man kun kan få noget positivt ud af at handle, hvis man gør sig helt uafhængig af andre, herunder rådgivere og andre der lever af at give gode råd, derfor er mit første råd altid;
”Dan dig din egen mening, hold dig til den og tag selv ansvar”
Hvis du følger dette simple og enkle råd, når du handler, så kommer alt det andet helt af sig selv.
Vi kan tilbyde den nye trader, eller dem der er i gang, en enestående mulighed for at udveksle erfaringer med folk der kender markederne som ikke mange andre gør.
Så til sidst.
De tal vi referer til, er faktiske handler, og selvom det kan være svært at forstå så er det altså muligt, men det kræver naturligvis at man nærmer sig det med åben pande, og under alle omstændigheder, så kræver det arbejde og engagement, der er nemlig ikke noget der kommer af sig selv.
Vi har naturligvis trackrecords der går meget længere tilbage, for dem der henvender sig, med en reel interesse, hvilket I kan gøre helt anonymt.