PAS PÅ!!! - **Skamløs Reklame** Ingen hæmninger - det her er ren kapitalisme - og jeg vil have DINE penge. Jeg vil have til huslejen, til et nyt hus, og til den store fede bil. Og du skal hjælpe mig med at betale for det hele!! OG HVORDAN GØR DU SÅ DET??? Det er da simpelt. - Du camperer meget? Så er det sgu da et ELEKTRISK LØBEHJUL du skal cruise rundt på. Lydløst sniger du dig ind på dit offer. Du står op, eller sidder ned på det aftagelige sæde. Måske har du en lille kurv på styret til når der skal hentes kolde Vi har den sidste måned solgt mange elektriske løbehjul - så nu har vi bestilt en røvfuld mere hjem. De skal selvfølgelig også sælges i en fart. Der er jo mange der skal betales. Skattefar, og momse-mor skal have deres del af kagen. Og jeg skal ikke udelukke at tattoverede fyre med rygmærker snart kommer trillende fordi vi truer deres harley-monopol med vores elektriske kraftdyr. Så skal de smøres, og til sidst er der så lidt penge i kassen, at den store bil skiftet ud med en morris mini, det nye hus, bliver til en kolonihave, og datteren vil rende rundt med en hjemmelavet togskinne i kæften. DET MÅ BARE IKKE SKE!!! Derfor skal du klikke ind på http://www.aaimport.dk/elektrisk-loebehjul.html eller ringe til mig på 70 21 29 29 og bestille dit nye elektriske løbehjul. Uanset model - så banker vi en plov af listeprisen. Så har du sparet hvad der svarer til ca. 10 fadbamser på Nyhavn Hilsen Morten
|
Damn..koster de så meget nu? Hvor er de tider henne hvor en fadøl kostede 25 skillinger og man ikke skulle spørge banken først om ens privatøkonomi kunne klare en bytur. [:'(]
Undskyld jeg hijackede din tråd :)
Mvh
Markus