Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gaming firmas website - look og indhold.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

indled brugerne i jeres udvikling af spilved opdateringer og forklaringer. Ja vi ved ikke hvordan man koder, men vi kan hurtig vurdere om vi vil glæde os til spillet eller ikke vil og løbende opdateringer vil gøre det spændene at besøge sitet igen.

Personligt vil jeg gerne som kunde indledes i jeres projekt og vide en masse. Jeg ved ikke hvordan man koder, men jeg kender til gameplay. Jeg vil gerne høre idegrundlag osv, noget der kan bygge mine forventninger op.

Eksempelvis er det skide interessant at vide hvornår i er færdig med at udvikle spilmotoren og hvordan det så går med det grafiske, plus løbende billeder fra projektet.

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 11:39

det kan være så simpelt som et forum hvor en af medarbejderne har til opgave at lave en 14 dages opdatering af projektet.

Fra Århus
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 10:43

Hej Tim

Tillykke med jobbet.
Det er spændende med Zentropa Games, og jeg er glad for at se en kompetent mand som Morten bag rattet.

Når man kigger på jeres udgivelser, ser det ud til at de fleste af jeres IP'er henvender sig til et ældre publikum. Ligeledes kunne jeg forestille mig at jeres målgruppe er begrænset til Skandinavien?
Nu kan jeg se at i kaster jer over Prop og Berta til DS, som jeres første titel, øjensynligvis også jeres stærkeste IP. Hvis i senere udvikle et spil til gamere i aldersgruppen 25-40, så vil i få svært ved at placerer begge spil på samme site uden at skabe forvirring.

Bla. derfor vil jeg ligesom Karsten foreslå at i laver et B2B site, og efterfølgende selvstændige sites for de spil i producerer.
Ideen med at indrage brugere igennem jeres site lyder som en god ide i teorien, men i praksis vil i opdage at kun et fåtal af forbrugere ønsker at involverer sig. I vil derfor sidde med en statistik der er ubrugelig til markedsanalyse. Giv istedet forburgerne muligheder om at stemme om prædefinerede emner/karaktere osv. i on-going produktioner.

Det vigtigste spørgsmål af dem alle: Hvad er formålet med Zentropa Games? Er i en selvstændig virkesomhed der skal tjene penge, eller en markedsføringsvirksomhed som skal bidrage til filmproduktionerne ved at leverer online flash spil, eller dvd content som små pc spil?
Skal i tjene penge, har i så allerede kontakt til publishers som PanVision, GameFactory osv.? Hvis ikke, er en B2B side hvor i præsenterer jeres IP'er, platforme og partner forhold et godt redskab.

Måske kan du prøve at konkretiserer den opgave du har fået af ledelsen. De har sikkert sagt noget med: Kan du ikke lave noget fedt, noget fornyelse uden at være konkret omkring hvad de vil med siden, hvilket er punkt 1. Så vil det være nemmere for os andre at puffe dig i den rigtige retning.

Leder i efter partnere eller konsulenter vil jeg da også gerne reklamerer for mig selv, selvom jeg har haft muligheden for at hilse på Morten.

Jeg har 10års erfaring med spiludvikling og har beskæftiget mig med stort set alle platforme der findes. I dag har jeg mit eget udviklingsfirma www.javira.com som primært gør brug af outsourcing til Kina, Indien og USA og arbejder udelukkende med Flash, PC, iPhone og Mobil.

Jeg kan være behjælpelig med komplet eller delvis udvikling. Konsulent på forretningsmodel, platforme og design. Pitche IP'er til større publishers.

Mvh. Tue Damkær

www.javira.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:48
Hej Amino Boys, Først vil jeg afprøve Thorborgs bande filter igen. Alle Jer som har svaret, I er satans, fucking, eddermamne - alt for seje. Gud hvor er det bare pisse fucking stort af Jer at i svarer tilbage med alt Jeres viden. Tak første gang. Jeg har, af jer, kompetente mennesker, modtaget stof jeg ikke selv var klog nok til at tænke ud af luft. Min erfaring er ikke sparsom, dog er jeg er grøn orm i forhold til nogle af i pro drenge med svar til mit indlæg. Tak anden gang. I skal vide at jeg benytter tanker og ideer fra samtlige af jer. Sammen med mine egne ideer har jeg nu skabt gro bund og stof til eftertanke og handling, for Zentropa Games. Det fanme værdi boys :) Tue og Kasper; i skal ikke favoriseres, gu' skal i ej', men så alligevel lidt, for Jeres skrevne åbnede op før en strøm af tanker. Alle med e-mail er noteret med henblik på first look af site, udvikling, test. Skriv hvis du ikke kan acceptere sådan en mail en dag. Jeg tænker at sende een mail hvor du så svarer om flere er iorden. I har vist interesse, så håber at i har lyst til at se resultatet :) men skriv okay. Tak nr. 3. Kasper var det vidst; jo jeg er elev [Småtte] hos Zentropa. Har arbejdet i virksomheden på/som/med bl.a. produktioner, producer assistent, pr og marketing, facilitator og idéudvikling af websites m.m. - i fritiden arbejder jeg med projektor i adobe paletten, wordpress, indexhibitor, cms ad libitum, sociale medier m.m. - jeg er selvlært og derfor fræk i stregerne, husker standarden, men bryder med normen. A suckr and a lovr 4 design - med meget at lærer endnu, er jo kun 26 haha. Nå ja, vil iværksætte drømme :) Tak for interessen alle på denne her tråd. Stort af Jer. [skrevet via iPhone]
Side 2 ud af 2 (14 indlæg)