Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Evaluering af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej .. 

Jeg ville hører om hvad der mangler på min hjemmeside, for selv mener jeg den er ved at være færdig, men det er altid dejligt med at par friske øjne.. (:  - 

Virksomheden er en B2B og skal kun bruges til at informere kunder om mine vare?

www.Gerickedesign.dk - Hjemmesiden .. 

På forhånd tak (:

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 13:30

Jeg undrer mig lidt over den der "Skip>>" på forsiden. Jeg kan ikke helt se formålet med den.

På kontakt siden, ville det måske være rart for kunden, at de kunne skrive til dig direkte i en kontaktformular?

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:39

Jeg synes, det er en rigtig flot side, der giver mig lyst til at surfe videre. Smile Jeg nåede da også ind for at hente kataloget.

Jeg savner dog nogle priser – men det er måske ikke normalt, at man offentliggør dem, når det er B2B? Måske en liste bagest i kataloget, men det er vel trykt... Det undrer mig dog også, at der i kataloget ikke er varenummer ud for hvert enkelt smykke...

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 13:45

du har fuldstændig ret (: - jeg sidder faktisk og er igang med at sætte priser i kataloget (: - men tak for det (: 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:48

Det er måske meningen, der skal køre noget flash til at starte med, siden der står 'skip'?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:49

-

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)