Det hele virker robust, viser hvad i kan og ikke mindst hvad i tilbyder.
Godt at have referencer direkte på forsiden så mulige kunder ikke er i tvivl om, hvilken målgruppe i har.
Bøffere
Super svært at finde bøffere! Så det er jo bare en ros. Dog er der lidt i hovedboksen hvis indholdet er kort. Så har de rundede hjørner i boksen (i bunden) en baggrundsfarve der bryder designet (da du har sat en fast farve på, og ikke bruger et transparent billede). Dette ses f.eks. på "About" siden og "Contact" siden.
Hvad kunne tilføjes?
På contact-siden burde i tilføje noget mere kontaktinfo: telefonnummer, eksakte adresse i Nyhavn og eventuelt en e-mail adresse. Jeg ville ikke føle mig "sikker" på at have et firma til at arbejde for mig, jeg ikke engang ved hvor holder til - og vil da også godt have en personlig snak+tilbud til at starte med.
Mange tak fordi du har gidet at kigge på voers site igennem.
Thomas:
Fint og tiltalende design, men nu da siden findes i både en dansk og engelsk version, så burde man automatisk blive viderestillet til dansk hvis man kommer fra danmark.
Ja jeg er klar over problem stillingen. På vores gamle site brugte vi .dk domænet til det danske site og .com til den engelske. Nu har vi lagt det hele over på et Wordpress site. Simpelthen fordi platformen var let og hurtig at komme op at køre på. Desværre er Wordpress ikke særlig god til det med sprog, så hvis der er nogen der kender et rigtigt godt modul til Wordpress der kunne redirecte alt efter brugerens indstillinger, hører jeg meget gerne fra jer
Thomas:
Jeg har en ide om hvad jeres ydelse er, men jeg ville gerne se en mere detaljeret beskrivelse af hvad i kan og arbejder med. Og når jeg kigger på referencerne, så vil jeg da gerne vide hvad det specifikt er i har lavet for dem (det kræver selvfølgelig deres accept).
Jeps. Jeg er klar over at dette ville være optimalt, men problemet ligger lidt i at de opgaver vi pt løser for mange af vores store kunder, ikke har så meget med de Web 2.0 applikationer som vi helst vil lave. Disse opgaver har typisk langt mindre kunder som tit er i opstartsfasen, og deres logo'er ser bare ikke helt så fede ud som referencer :).
Thomas:
Om medarbejdere skriver i "Vi ansætter kun rigtig kloge folk som har bevist deres værdi..." Fint nok, men fortæl lidt om jeres medarbejdere hvis de er fastansatte og hvis det er freelance så fortæl det.
Mange tak for de rosende ord og fordi du gad at tage dig tiden til at kigge sitet igennem.
Elias Sørensen:
Så har de rundede hjørner i boksen (i bunden) en baggrundsfarve der bryder designet (da du har sat en fast farve på, og ikke bruger et transparent billede).
Ja jeg har lagt mærke til det og jeg håber at min designer som har lavet det, får lidt tid til at rette det. Alternativt må jeg bare ind og skrive en roman på siderne så de bliver længere
Elias Sørensen:
På contact-siden burde i tilføje noget mere kontaktinfo: telefonnummer, eksakte adresse i Nyhavn og eventuelt en e-mail adresse. Jeg ville ikke føle mig "sikker" på at have et firma til at arbejde for mig, jeg ikke engang ved hvor holder til - og vil da også godt have en personlig snak+tilbud til at starte med.
Yes. Jeg sidder og fedter med at få vores adresse ind. Mht telefon nummer har vi endnu ikke råd til adminstrativt personale og jeg synes det virker lidt uprof at sætte et mobil nummer på.
Ville du/I synes det var iorden at sætte et mobil nummer på?
Ved ikke, om det ville være uprofessionelt at sætte mobil nummer på, og tror ærligt talt ikke, at folk ville tænke nærmere over det.
Men nu når i er rettet internationalt kunne i eventuelt kigge på SkypeIN? Købe telefonnumre i jeres "hovedlande" og linke dem til en Skype-konto på en af jeres arbejdscomputere?
SkypeIN er en glemt feature blandt folk, som kan være super effektiv ved international kontakt.
Men nu når i er rettet internationalt kunne i eventuelt kigge på SkypeIN? Købe telefonnumre i jeres "hovedlande" og linke dem til en Skype-konto på en af jeres arbejdscomputere?
Det var måske ikke helt dumt. Tak for tippet. Nu har jeg iøvrigt sat teleon nummer og adresse ind
Ja, nu begynder det da at ligne noget. Synes det er lidt ærgerligt at "SharePoint, as well as Java" hopper ned på siden http://www.41concepts.com/en/services/ . Det ødelægger lidt af helhedsindtrykket på siden. Du kunne evt. fjerne "as well as Java"?
I skal da også have nogle billeder på "Projects"-siden så man kan se visuelt hvad i har lavet.
Og du skal da ikke fjerne billedet der var på kontakt-siden? Det er da super, at se hvor i arbejder, så man ved, at det ikke er et bombekrater der bliver arbejdet i ;o)