Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu fik bageren endelig tid til at smage sit eget brød

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har nu været i gang i snart to år, så det var på sin plads at vi fik en ny og mere opdateret hjemmeside, end den jeg strikkede sammen på en eftermiddag da vi startede.

Input (ris/ros/stavespassere) modtages gerne :)

http://41concepts.com

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:25

Er det slet ingen kommentarer?

Et par hurtige spørgsmål...

• Er det uklart hvad vores ydelse er?
  • Kan man finde det man leder efter?
  • Hvad synes i om designet (selvfølgelig er dette meget subjektivt)?

Find selv på flere spørgsmål eller gå ud og leg i det gode vejr :)

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 22:49

Hej Rasmus

Ja, det er alt for godt vejr til at sidde foran computeren Wink

Men jeg kan da godt lige komme med et par kommentarer:

- Jeg synes godt man kan finde ud af hvad I kan levere. Måske mangler der lidt nemmere adgang konkrete eksempler på jeres kompetencer.

- Designet er flot, synes jeg, men den øverste mørke kant på den røde header er ikke særlig pæn. Desuden synes jeg at de der "read more"- og "contact us"-knapper virker som noget der er lavet i Paint. Jeg ville smide lidt skygger på eller en kant rundt om eller lignende. På About-siden er der også lidt fejl ved bunden af den hvid kasse til indholdet.

- Så synes jeg også at I skulle få en lille hover-effekt på jeres menu. Det er selvfølgelig en smagssag, men jeg kan godt lide sådan noget Smile

- Jeres SEO er ret mangelfuld.

- Der mangler konsistens mht. stort begyndelsesbogstav i overskrifterne på (for)siden.

Håber I kan bruge det til noget.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:05

Hej Peter

Mange tak fordi du gad at tage tid til at kigge sitet (især i dette skønne vejr, hvor en tur med havetraktoren kan friste de fleste Wink ).

Dine kommentarer er taget ad notum. Mht SEO'en så er det noget jeg er klar over (jeg går udfra at du blandt andet mener keywords og description?!), men ikke noget jeg har haft tid til at kigge på.

Udfordringen er lidt at vores site både findes på dansk og engelsk, hvilket gør mit redaktionelle arbejde lidt større.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 23:51

Hejsa,

Faldt lige over nogle få ting:

Når man ser på forsiden står der: Some of our Clients. Når man klikker på billede så bliver man sendt fx. til IBMs hjemmeside. Der burde man blive sendt afsted til at lille tekst hvor der står hvad i lavede for IBM osv. Undre mig lidt, da de ikke står under "Projects".

Som allerede sagt, så synes jeg heller ikke at den røde header passer ind .. desværre :s

Der er også en lille smutter med noget tekst på:

http://www.41concepts.com/da/projects/

Der er engelsk som burde have været dansk..

Ellers flot site :-)

Mvh.

Nikolaj Bomann Mertz

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 00:52

Nice side. :)

Jeg er mere eller mindre enig i de fleste andre kommentarer. Det eneste jeg lige vil tilføje er noget engelsk retstavning og gramma. Jeg syntes jeg faldt over lige lovligt mange "sjuskefejl", men nu skal jeg ikke sidde her og spille klog - det kan lige så godt være mig der tager fejl med meget af det. Men jeg syntes under alle omstændigheder du skal få en der er kniv skarp i engelsk til at kigge det igennem for dig. F.eks: Capitol er en regeringsbygning. Capital er hovedstad. Jeg går ud fra at i er bosidende i danmarks hovedstad og ikke den danske regeringsbygning. (som nok egentlig ikke skal betegnes capitol, men nu skal det jo ikke gå op i engelsk ordkløveri.) Min pointe er at det er synd med stavefejl på en ellers flot side :)

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:07

Hej Nikolaj og Michael

Mange tak for jeres input og fordi I gad at tage jer tiden til at kigge sitet igennem.

MichaelValentin:

F.eks: Capitol er en regeringsbygning. Capital er hovedstad. Jeg går ud fra at i er bosidende i danmarks hovedstad og ikke den danske regeringsbygning. (som nok egentlig ikke skal betegnes capitol, men nu skal det jo ikke gå op i engelsk ordkløveri.) 

Denne har jeg rettet med det samme Stick out tongue tak. Er der andre sprogspassere du lige er faldet over?

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:13

Hej Nikolaj

Tak for input, lidt afklarende.

Nikolaj Bomann Mertz:

Når man ser på forsiden står der: Some of our Clients. Når man klikker på billede så bliver man sendt fx. til IBMs hjemmeside. Der burde man blive sendt afsted til at lille tekst hvor der står hvad i lavede for IBM osv. Undre mig lidt, da de ikke står under "Projects".

Jeg er klar over dette. Umiddelbart havde det været mest optimalt hvis man blev ført til en side på sitet først, men hvis jeg skal være helt ærlig (og det skal man jo), så bliver det nok mig som i sidste ende skal vedligeholde sitet, så derfor prøver jeg at holde indholdet nede til et mimimum Big Smile

De referencer vi har listet på forsiden er også kunder som vi typisk har længerevarende konsulent aftaler med, mens de projekter vi har listet under "Projekter" er dem vi virkeligt brænder for. Det er et bevist valg at bruge de store som blikfang men under "Projekter" at fokusere på de projekter vi gerne vil lave flere af Wink

Nikolaj Bomann Mertz:

http://www.41concepts.com/da/projects/

Der er engelsk som burde have været dansk..

Undkyld, jeg har stirret mig blind på sitet, jeg kan simpelthen ikke finde den engelske sætning, sorry. Could you point me in the right direction?

Endnu en gang tak fordi I gider tage jer tiden og hjælpe mig.

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 11:37

sane:

Nikolaj Bomann Mertz:

Jeg er klar over dette. Umiddelbart havde det været mest optimalt hvis man blev ført til en side på sitet først, men hvis jeg skal være helt ærlig (og det skal man jo), så bliver det nok mig som i sidste ende skal vedligeholde sitet, så derfor prøver jeg at holde indholdet nede til et mimimum Big Smile

De referencer vi har listet på forsiden er også kunder som vi typisk har længerevarende konsulent aftaler med, mens de projekter vi har listet under "Projekter" er dem vi virkeligt brænder for. Det er et bevist valg at bruge de store som blikfang men under "Projekter" at fokusere på de projekter vi gerne vil lave flere af Wink

I mine øjne:

Hvis du vil have IBM med som reference, må du skrive bare en lille side om hvad i laver for dem. Det burde ikke kræve meget energi at flette de linjer du lige har skrevet her ind i en side. Og den behøver du nok ikke opdatere særlig tit - hvis jeres relation er af længerevarende karakter. Det er bare vigtigt lige at slå fast at i har lavet webapplikationer (eller hvad i nu har lavet) for dem, og ikke bare skriver dem fordi i har købt computere af dem - eller noget i den stil.

Jeg har desværre hverken tiden eller evnerne til at tjekke din side for stavefejl på hverken dansk eller engelsk. Jeg syntes du skal finde en som har lyst til at klare det for dig til en rimelig pris. :)

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 12:36

Fint og tiltalende design, men nu da siden findes i både en dansk og engelsk version, så burde man automatisk blive viderestillet til dansk hvis man kommer fra danmark.

Jeg har en ide om hvad jeres ydelse er, men jeg ville gerne se en mere detaljeret beskrivelse af hvad i kan og arbejder med. Og når jeg kigger på referencerne, så vil jeg da gerne vide hvad det specifikt er i har lavet for dem (det kræver selvfølgelig deres accept).

Om medarbejdere skriver i "Vi ansætter kun rigtig kloge folk som har bevist deres værdi..."  Fint nok, men fortæl lidt om jeres medarbejdere hvis de er fastansatte og hvis det er freelance så fortæl det.

- Thomas

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)