Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvorfor gider folk mlm?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har selv prøvet forskellige mlm firmaer, men hver gang er jeg blevet skuffet.

hvorfor bliver folk ved med at hoppe i???

der er mange andre måder at tjene penge på end mlm, som efter min mening er meget tvivlsomt.
og det er kun dem i toppen der tjener penge.

jeg har lavet siden http://bedsteonlinetilbud.dk her finder du mange måder at tjene penge på og DET ER IKKE MLM.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 23:47

Hvilke selskaber har du "prøvet" - og hvori ligger skuffelsen?

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:20
Gennemsnit 4.5 stjerner givet af 2 person

Lasse Burholt:

Hvilke selskaber har du "prøvet" - og hvori ligger skuffelsen?

Lasse

Ja, det virker ikke særligt konkret, men mere som et egentligt forsøg på selvpromovering.

Hvordan skiller du dig ud for det gængse mlm koncept? umiddelbart ser det ud som om din fidus ligger i at have 20 adsense links liggende på forsiden.  

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 00:57

Lige mine tanker. Ret usmageligt, men nu er det vist ikke den første tråd, jeg ser det link i.

"Vi fremviser kun sider og produkter som vi selv bruger " Yeah, right...

Mvh,
Michael

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 01:17

Lige så vel, som du undrer dig over hvordan folk kan tjene penge på MLM, så undrer jeg mig, måske endnu mere, over hvordan du tror, at vi nogensinde ville finde din side relevant? Og jeg undrer mig endnu mere over hvordan du har tænkt dig at tjene penge på den, når du er færdig med at spamme diverse fora...

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 12:38

hmm har prøvet flere og alle med dårlige erfaringer. det sidste var myworldplus

et selskab der lover rabater på hoteller osv. men faktum er bare det ikke virker. EGEN ERFARINGER

alle mlm folk lover folk guld og grønne skove, men det eneste der sker er at du langsomt mister penge for derefter at trække venner og bekendte med i det. en rigtig god forretning hvor man tager røven på venner. hmm ikke lige mig i hvert fald, men så forskellige er vi alle jo.

min side er ikke noget mlm koncept og det er fuldstændig frit om man vil benytte sig af de ting på siden. det er alle ting jeg selv har prøvet og vil dele med andre som vil tjene lidt ekstra og ikke vil gå ind i mlm foretagender

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:54

Jeg kan ikke se meningen med MLM, kan i ikke forklare det?

Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:31

jordbaer:
et selskab der lover rabater på hoteller osv. men faktum er bare det ikke virker. EGEN ERFARINGER

Intet virker, før du selv tror på det! 

Dette er absolut en betingelse.

MENTORING FOR FREE indenfor MLM & Network Marketing - Lær' Gratis om "Succes Med Farver"

Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:32

Mikkel Juhl:
Jeg kan ikke se meningen med MLM, kan i ikke forklare det?

http://www.egstrup.dk/?p=504

MENTORING FOR FREE indenfor MLM & Network Marketing - Lær' Gratis om "Succes Med Farver"

Fra Bangkok
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:39

Imo er MLM et super fedt koncept.

Det åbner for at alle kan nå til toppen, alt efter hvormeget tid og energi du ligger i det.

Nu siger du at det kun er dem på toppen der tjener penge, og det er da også rigtigt at dem på toppen tjener mest. Det er nemlig hele fidusen ved MLM.  Der findes dog selskaber som kører hvad med kan kalde alternativ MLM. Dette synes jeg ses mest i bla Cobra grp, hvor nogle af deres afdelinger hiver 20-30 unge mennesker ind, lader dem arbejde en 2-3 mdr hvor de næsten ikk for løn ( holder dem hen med dårlige undskylder som jo desværre ofte virker på ungdommelige sjæle) efter et par mdr bliver den unge arbejder træt af at blive røvrendt og siger op.

Dette resultere i at de (lige som du selv oplever det) ser MLM som pyramide spil, og ikke en innovativ forretnings model.

I Danmark er MLM ikke "velset" netop på baggrund af disse uheldige episoder, men i lande som USA, Australien er det ganske udbredt og yderst velbetalende.

Som sidste ting skal det tilføjes at ALT mlm sælges som : du skal BARE lige, så får du BARE lige dine venner med, så snakker du BARE med alle dem du kender.  Dvs folk tror at det er BARE LIGE og tjene penge.. MLM eller ikke MLM.. man tjener ikke BARE penge.. det kræver blod sved og tårer.

Kim

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)