Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

remote backup af server

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 1. Oct 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækkert med de mange svar Smile Jeg vil studere dem nærmere. Jeg kan evt. lige uddybe og sige at jeg har behov for at tage backup af mysql databasen flere gange i døgnet, så det

Tilmeldt 1. Oct 08
Skrevet kl. 21:25

Lækkert med de mange svar Smile Jeg vil studere dem nærmere. Jeg kan evt. lige uddybe og sige at jeg har behov for at tage backup af mysql databasen flere gange i døgnet, så det vil

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:29

dane:

Lækkert med de mange svar Smile Jeg vil studere dem nærmere. Jeg kan evt. lige uddybe og sige at jeg har behov for at tage backup af mysql databasen flere gange i døgnet,

Det tror jeg godt at du kan med alle sammen.

Selv kører jeg backup på mine windows servere + databaser (ms sql og mysql) flere gange i døgnet. Det kører perfekt.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 1. Oct 08
Skrevet kl. 22:58

Niels, når du laver et backupsæt (nordic backup) for en database på din eksterne server, hvilken syntaks bruger du så, når du vælger "Temporady directory" hvis din pc skal være slukket mens der tages backup? Det skal jo i så fald være en mappe på serveren og ikke på din lokale pc.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 00:51

dane:

Niels, når du laver et backupsæt (nordic backup) for en database på din eksterne server, hvilken syntaks bruger du så, når du vælger "Temporady directory" hvis din pc skal være slukket mens der tages backup? Det skal jo i så fald være en mappe på serveren og ikke på din lokale pc.

Jeg forstår ikke helt spørgsmålet, men backupsættet tager en backup af databaserne mens det hele kører. De bliver på intet tidspunkt lukket ned.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 12:50
Tilmeldt 1. Oct 08
Skrevet kl. 00:07

Jeg kan lige komme med en tilbagemelding. Jeg valgte nordic backup. Der var en del knas med at få det virke på serveren. På et tidspunkt havde jeg nogle serverproblemer og det var lidt uvist om det skyldes installationen, men jeg blev ringet op omkring midnat natten mellem fredag og lørdag af deres linuxmand og fik fjernsupport. Så hvis der opstår problemer kan man åbenbart få fat på dem på skæve tidspunkter, og det er naturligvis positivt. Ashaysoftwaren de benytter er meget fleksibel, så jeg har mulighed for at få taget backup af hele sitet hver anden tíme døgnet rundt uden af have min bærbar tændt. Og det funger smukt nu.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)