Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vudering af min shop

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René.

Jeg er ret sikker på, at et stort skridt ad vejen, ville være at lave et udsnit af produkterne på forsiden. Ellers kan det være svært at spotte hvad det handler om, sådan lige ved første kig. Din forside skal jo gerne fortælle så meget som muligt og på så kort tid som muligt ;-)

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Fra Odense NV
Tilmeldt 6. Apr 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:13

Hejsa

Takker for alle jeres gode og brugbare svar. Jeg skal over til Danaweb i næste uge og så tager jeg en masse af jeres forslag med sammen med en del af de ting jeg selv har overvejet. Men det har helt klart åbnet for en masse gode input og har også svar på mange af de ting jeg selv har gået og tænkt på.

René

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:35

Mørk, ja. Dyster, ja. Det appellerer ikke til mig, og jeg kan finde på at købe alt på nettet, så jeg er nok i målgruppen.

Hvis siden skal være mørk, så må der også gerne være lidt pang for min skyld. hvis du gerne vil holde den i neonskilt-designet, så giv skiltene noget neonfarve.

Og tilbud på forsiden, som også er nævnt, vil helt klart gøre, at man kunne finde på at surfe videre. Desuden ved jeg godt, det står med skrift, hvad siden sælger – men billeder af produkterne gør sig nu også godt!

Som siden er nu, når jeg kun til forsiden. Der mangler dét, der skal få mig til at få lyst til at surfe videre rundt.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er enig med de andre, de mørke farver er farlige... jeg mister lidt lysten til at shoppe i så dyster en forretning :-)

Da jeg kort kiggede på shoppen faldt jeg over nogle tekniske ting:

På http://www.rjsalg.dk/Convertere/Converter.html står der, at siden laver en 301 redirect. Det er den tekniske korrekte måde at redirecte en side på, og meget vigtigt i forhold til søgemaskinerne. Siden laver dog ikke et korrekt 301 redirect (selvom det skrives), men derimod et giftigt javascript redirect. Det bør du hastigt kigge på at få rettet.

Hvis jeg i menuen klikker på "Rejsestik", så havner jeg på http://www.rjsalg.dk/Rejsestik.html, hvor jeg skal klikke endnu en gang for at komme til undersiden "Rejsestik"... hvorfor ikke bare have produkterne på første side i stedet for at sætte mig på overarbejde? :-)

Du har adresser med æøå i (http://www.rjsalg.dk/TV ophæng.html), samt mellemrum. Det er af flere årsager en meget dårlig URL som kan være skadelig for søgemaskineoptimeringen, koste kunder der ikke kan komme ind på den enkelte side og dertil bare giver grimme adresser i links. Bed din leverandør om at lave fonetisk omskrivning og sætte - (bindestreg) ind i stedet for mellemrummet.

Siden benytter en skøn blanding af "301 Moved Permanently" og "302 Object moved" redirects. 301 er den eneste korrekte metode. 302 er direkte potentiel skadelig for dig og du skal straks kræve af din leverandør, at de retter den fejl.

Danaweb har tidligere været i dialog med mig og andre meget mere kompetente folk omkring problemerne jeg nævner. Ærgeligt at se, at de spørger om hjælp, får det og så alligevel ikke gør noget ved det :-(
Håber da at du som kunde, hvis du stiller krav om det, kan få noget af det trumlet igennem. Når en af Danmarks bedste indenfor søgemaskineoptimering giver sagligt kritik (i den anden tråd), så mener jeg bestemt der er noget der skal lyttes efter :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Odense NV
Tilmeldt 6. Apr 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:39

Hej Nicolai

Har haft fat i Danaweb op til flere gange med de redirect fejl, og troede også at de var blevet lavet. Jeg har opdaget rigtigt mange ting om min side som der skal rettes op på, det har også styrket min tro på at det er derfor at jeg ikke har nogen kunder på shoppen.

Jeg kæmper en meget stor kamp med Danaweb om at de skal lave tingene ordentligt og på bedste måde, men der sker ikke rigtigt noget, plus at de ikke lever op til hvad der står i deres kontrakt. Der er rigtig mange ting som jeg er meget utifreds med ved Danaweb og kan absolut ikke anbefale nogen at handle med dem. Sjovt at de ikke gør noget ved deres fejl og mangler når de er blevet gjort opmærksomme på det før.

René

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)