Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Priser på flere løsninger.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle der kan komme med bud på, hvad det ville kunne komme til at koste, at få lavet disse ting?

Chatbox på forsiden, hvor folk kan skrive en besked ved at betale et beløb via et betalingsmodul som moneybookers, sms eller Paypal. Deres brugernavn og billede vises så sammen med beskeden, og scroller så ned til den forrige besked der blev oprettet/købt.

Integration af Moneybookers.

Integration af et SMS betalingssystem.

Integration af Webmessenger2 fra Userplane.

Betalingsmodulerne har allerede databaser i SQL og filer der kan modificeres (F.eks. er der i forvejen Paypal og ccbill). Userplane har færdiggjorte filer som lægges på serveren, og skal modificeres til at passe med det OS jeg bruger.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:29

Ikke ét eneste bud?

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 13:35

Det er noget af en mundfuld .. prøv at skriv til [link fjernet da siden var virus inficeret] - han er rimelig, og hurtig til at lave tingene ..

- Anders

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gericke:
Det er noget af en mundfuld .. prøv at skriv til [link fjernet da siden var virus inficeret] - han er rimelig, og hurtig til at lave tingene ..

PAS PÅ DER... da jeg gik ind på siden gik mit antivirus amok. Det lader til at siden du linkede til, er inficeret med en virus.
De er nok ikke selv klar over det, så hvis du kender en derfra, så synes jeg du skal skrive til dem straks.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Chrenner:
Ikke ét eneste bud?

Din spørgsmål er ikke sådan lige til at give et bud på, desværre.
Der er alt for mange ubekendte faktorer som det er lige nu og den rette løsning for dig, kræver nok en nærmere dialog med en eller to leverandører som kan rådgive lidt mere specifikt :-)

Hvis du vil have tilbud her gennem Amino skal du beskrive meget mere tydligt, hvad du ønsker.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)