Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig betalingsløsning samt webshop evt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Min partner og jeg har lige lavet en ny hjemmeside med nyt koncept som ikke er set før.

Vi mangler dog en betalingsløsning til denne, hjemmesiden er hostet gennem www.one.com

Da hverken min partner eller jeg kan programmere har vi valgt at lave den via skabelon, indtil vores firma tjener nok penge til vi kan redesigne siden.

Vi leder efter en webshop/betalingsløsning til omkring en 1000 kr. Det skal kunne lade sig gøre uden det ville programmering. Helst som et link vi kan sætte en.

F.eks. vi har 3 ting man kan købe.

Man trykker på det pågældende man vil købe og det vil åbnes op i et nyt vindue hvor du skal betale.

Kom frisk med forslag. :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:57

Paypal.com Der kan du lave din egen indkøbskurv, folk kan betale med kreditkort og deres service koster kun noget når folk køber noget og det er ikke så dyrt

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 16:58

Hej

Ville det ikke være lettere at sætte en Open sourche weshop op? Ved selvfølgelig ikke hvad i sælger, og hvad i præcis har brug for, men i kan jo prøve at sende en mail, tror godt jeg kan lave noget billigt til jer Smile

krii08@hotmail.com

MvH Kristoffer

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:02

Den løsning er desværre ikke interessant da det kræver at folk har en paypal profil.. og det kræver flere tryk samtidigt med.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:04

Nej det kræver ikke en paypal profil

Kig på mit site www.jensensreneruder.dk Der kan folk betale med DK uden profil og jeg ved du kan sætte en indkøbskurv op på samme måde

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 17:25

I kunne evt. kigge på www.bricksite.com som har en indkøbskurv, som du beskriver det - og til under den pris du nævner. Det kræver dog, at I starter forfra med siden... Men ville lige skrive det alligevel.

Jeg har min egen hjemmeside www.galleri-eland.dk samme sted og er godt tilfreds.

Med farverig hilsen

Charlotte Eland  •   webgalleri - www.charlotte-eland.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)