Hej, Jeg hedder Simon og har et kanon tilbud til dig! Få dit eget reklame nyhedsbrev! Du kan nu tjene lidt ekstra ved at sende reklamer ud :-) Det fungere sådan, at jeg betaler for domæne, et års webhosting, forside grafik og et system til at fange mails, det eneste du skal er at betale for co-reg. Det kommer til at fungere punkt for punkt sådan: Du kontaker mig Du giver besked om hvad dit nyhedsbrev skal hedde Der bliver bestilt domæne og webhosting Der bliver udarbejdet et design til dig Det hele kobles sammen Du giver besked om hvor mange co-reg du ønsker Du modtager faktura Konkurrencen starter pr 1. maj og der indsamles data. Det lyder måske for godt til at være sandt, og det er det næsten også, fordi, før det kan løbe rundt bliver du nød til at købe mindst 2000 co-reg (mail tilmeldinger) gerne flere. Pris for hver co-reg er 1,50 kr. + moms Der har været mange spørgsmål da jeg før tilbudte det her, har prøvet at skrive det mere punkt for punk samt priser. Det skal siges oplysningerne er: Fornavn Efternavn Vej + husnr. Postnummer Køn Fødselsår Og alle data bliver hentet helt 100% lovligt via en konkurrence. Mvh. Simon |
Eksempler på design:
Fatnews.dk